کد خبر : 128950
انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - 20:05
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

علم الهدی: ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

علم الهدی: ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ آیت الله احمد علم الهدی در دیدار با سردار اشتری و فرماندهان استان خراسان رضوی مطرح کرد: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه‌هایشان برگزار می‌کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی، امکان این کار را ندارند، شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، مردم می‌توانند با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند، همینطور که جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت‌ها بسیار باشکوه برگزار شد و همه‌ی مردم شهر در خیابان‌ها و فضاهای سرباز، نظاره‌گر جشن و شادی عید غدیر بودند و البته خیلی از مسئولان به نحوه‌ی برگزاری آن کمک کردند و راهنمایی و رانندگی با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان‌های شادی بسیار کمک کردند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند و خداروشکر در خراسان رضوی تمام دستگاه‌ها با هم همراهی و هماهنگی دارند که به نظم استان کمک شایانی می‌کنند.

وی افزود: در خیابان‌های اطراف حرم رضوی، امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌توان به وجود آورد و نیروی انتظامی اگر در طرح‌های اجرایی پیش قدم باشد، اطمینان مردم بسیار بالاتر می رود و ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است