کد خبر : 132278
انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - 14:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

طبیعت گردی در ایران

طبیعت گردی در ایران

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ یکی از شگفت انگیزترین جاذبه‌های طبیعی ایران غار علیصدر است که یکی از بزرگ‌ترین غارهای دنیا محسوب می‌شود و درونش پر از سنگ‌های دیدنی و سالن‌های بزرگ و شگفت آور است. در آنجا می‌توانید شگفتی‌های زمین شناسی و سنگ‌های زیبا و صخره‌های آهکی را مشاهده کنید و تور گردشی مفرحی را تجربه خواهید نمود.

جاده اسالم به خلخال

از دیگر جاده‌های بسیار دیدنی در ایران جاده اسالم به خلخال است که شامل مناطق کوهستانی و سرسبز با جنگل‌هایی پوشیده از درختان دیدنی است. این جاده پر از پستی و بلندی و پیچ‌های زیاد بوده و از میان مناطق روستایی و دیدنی بسیاری می‌گذرد. در آنجا می‌توانید از ارتفاع بالای ابرها مناظر بسیار زیبا را مشاهده کنید.

چشمه‌های باداب سورت

چشمه‌های باداب سورت از نقاط بسیار شگفت انگیز از نظر زمین شناسی هستند و شامل چندین متر شیب پله کانی با حوض‌های آب چشمه هستند. آب آنجا به دلیل املاح خواص زیادی برای استفاده‌های درمانی و سلامتی دارد و به دلیل ته نشین شدن این آب رنگ آن مناطق به قرمز و زرد و نارنجی تبدیل شده که بسیار دیدین و زیبا است.

دریاچه اوان

به گزارش سایت تور لحظه آخری سفر باتو ، یکی از نقاط دیدنی در ۷۵ کیلومتری شهر قزوین دریاچه اوان است که در یک منطقه دیدنی و سرسبز با کوه‌های بسیار زیبا قرار گرفته است. این دریاچه یکی از بهترین نقاط برای پیک نیک و کمپینگ است. اطراف این دریاچه پر از نقاط سرسبز و دیدنی بوده و می‌توان در کنار آنجا ورزش و پیاده روی کرد. جاده‌های آنجا نیز بسیار زیبا بوده و دارای امکانات مختلفی مانند رستوران‌های محلی و فروشگاه سنتی هستند.

روستای درک

از نقاط دیدنی و زیبا در استان سیستان و بلوچستان روستای درک است که در آنجا کویر به دریا پیوسته است و می‌توان ساحل بزرگ ماسه‌ای را در آنجا مشاهده کرد که دارای طبیعتی بی‌نظیر با درختان نخل است. آنجا سواحلی بسیار زیبا با آبهایی با آب تمیز و زلال دارای مرجان دارد.

نمک آبرود

یکی از زیبا ترین نقاط توریستی ایران در استان مازندران نمک آبرود است که پر از امکانات تفریحی و البته مناظری بی‌نظیر است. تله کابین نمک آبرود یکی از بهترین تله کابین‌های ایران است که شما را به بالای کوهی جنگلی می‌برد که پر از دیدنی‌های طبیعی و البته مناظری زیبا رو به دریای خزر دارد. آنجا انواع تفریحات و مجموعه‌های خرید برای گردشگران وجود دارد و می‌توان ساعت‌ها در این منطقه سرگرم شد.

ماسال

در استان گیلان نقاط دیدنی بسیار زیادی وجود دارد یکی از بهترین مناطق تفریحی در استان گیلان منطقه ماسال است که دارای مه و ابرهای زیبا و مناظری دیدنی از طبیعت می‌شود. کوهستان این منطقه بسیار زیبا بوده و هوا در آنجا خنک و بسیار تمیز است.

ترکمن صحرا

دشت‌های زیبا و دیدنی ترکمن صحرا در نزدیکی مرز ایرن با ترکمستان وجود دارند این دشت‌ها دارای بلندی‌های بسیار با مناظر دیدنی و شگفت انگیز هستند. منطقه گورستان خالد نبی یکی از محبوب ترین نقاط در این دشت زیبا بوده که برای عکاسی عالی است. بهترین زمان برای رفتن به این مناطق در بهار است و می‌توانید تصاویری بسیار زیبا را در آنجا ثبت کنید.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است