کد خبر : 134471
انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - 10:25
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کارگزاران متخلف بورسی مجازات می شوند

کارگزاران متخلف بورسی مجازات می شوند

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ آقای علی بهشتی گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته شاهد ورود سفارش‌های با حجم نامتعارف و بسیار کوچک یک و ۱۰ عددی در سامانه معاملات هستیم که ارزشی نداشته و صرفاً با سنگین‌تر کردن تعداد سفارش‌ها در نهایت منجر به اخلال در روند قیمت گذاری منصفانه و عادلانه سهام می‌شوند.

وی افزود: پیرو اطلاعیه‌ها و تذکراتی که در روز‌های گذشته در این خصوص داده شده، هنوز شاهد این نوع از تخلف هستیم که به شدت باعث نارضایتی همه فعالان بازار سرمایه شده است.

مدیر اعضای بورس تهران گفت: مجازات‌هایی که طبق بند ۶ ماده ۷ و با استناد به بند‌های ۳، ۴ و ۵ ماده ۱۵ دستورالعمل انضباطی کارگزاران در این خصوص وضع شده اند شامل انجام محرومیت از معاملات حداکثر تا ۶۰ روز کاری برای کارگزار، تذکر یا اخطار کتبی، محرومیت از انجام برخی فعالیت‌های مشخص در کارگزاری مربوط یا سایر کارگزاری‌ها تا یکسال، تعلیق مجوز‌ها یا گواهی‌نامه‌های صادره توسط سازمان، کانون‌های مربوط یا بورس‌ها یا بازار‌های خارج از بورس حداکثر به مدت یکسال، لغو مجوز‌ها یا گواهی‌نامه‌های صادره توسط سازمان، کانون‌های مربوط یا بورس‌ها یا بازار‌های خارج از بورس برای مدیران یا کارکنان کارگزاری حسب تشخیص و میزان تخلف صورت گرفته می‌شود.

بهشتی اضافه کرد:‌در صورت لغو مجوز‌ها یا گواهی‌نامه‌های صادره، متخلف تا یکسال از تاریخ اجرای رأی از دریافت مجدد مجوز یا گواهی‌نامه‌های مربوط محروم خواهد شد و در صورت احراز شرایط دریافت مجوز یا گواهی‌نامه مربوط در مدت یاد شده، مجوز یا گواهی‌نامه پس از انقضای مدت مذکور، صادر خواهد شد.
وی گفت: خواسته نهاد ناظر تسلط همه فعالان به قوانین بازار سرمایه و رعایت موارد مطروح شده در دستورالعمل انضباطی کارگزاران و سایر آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است