کد خبر : 134828
انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - 20:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

اولتیماتوم شورای شهر تهران به حناچی

اولتیماتوم شورای شهر تهران به حناچی

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره درآمد و هزینه‌های شهرداری اظهار داشت: مدیریت شهری علی‌رغم همه چالش‌ها و مشکلات کشور می‌تواند بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۹۹ را محقق کند، به شرط اینکه شورا با شهردار تهران عهد اخوت نبندد.

وی افزود: همچنین شهردار تهران باید بداند که اگر به برنامه‌ها عمل نکند، ممکن است شورا هر لحظه نسبت به تغییر آن اقدام کند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: باید جلسه‌ای با حناچی داشته باشیم و منابع اعتباری شهرداری با مجموعه تمهیداتی که می‌توان اجرا کرد بررسی شود. به نظر من منابع درآمدی شهرداری قابلیت تحقق دارد و نه تنها یک‌هزار پروژه محله‌ای، بلکه چندین برابر آن را می‌توان انجام داد.

وی تصریح کرد: این دیدگاهی که در شهرداری به وجود آمده که مدیران اعلام می‌کنند منابع درآمدی وجود ندارد و نمی‌توانیم کارها را انجام دهیم، باید اصلاح شود.

وی تصریح کرد: شهردار تهران باید بداند که موضوع تحقق برنامه‌های اولویت‌محور، مطالبه جدی شورای شهر است و چنانچه به برنامه‌ریزی برای تحقق بودجه اقدام نکند، تغییر شهردار تهران محتمل است.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است