کد خبر : 135112
انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - 16:38
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

خط و نشان حزب‌الله لبنان به ماکرون/ حد و حدودت را بدان!

خط و نشان حزب‌الله لبنان به ماکرون/ حد و حدودت را بدان!

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، نه تماسی میان مسؤولان سیاسی وجود دارد و نه مذاکرات و نشستی. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه طرح خود را برای مدت شش هفته تمدید کرد اما همگان می‌دانند که هیچ دولتی وجود ندارد. قبل از نتایج انتخابات آمریکا و مشخص شدن روش جدید واشنگتن در قبال پرونده‌های منطقه دولتی در کار نخواهد بود.

طی ماه میلادی گذشته سیاستمداران منتظر رئیس‌جمهوری فرانسه ماندند تا دستوراتش را بر آن‌ها دیکته کند و بدون اعتراض آن را اجرا کنند. این‌ها خودشان منتظر تصمیم آمریکا در نوامبر و در عین حال منتظر سخنرانی امشب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان هستند. هر چند مشخص نیست نصرالله اظهارات تندی خطاب به ماکرون به دلیل اتهاماتش علیه حزب‌الله ایراد خواهد کرد یا اظهاراتش با دوراندیشی و آرامش خواهد بود.

حزب‌الله به شدت از اصطلاحات رئیس‌جمهوری فرانسه که حق استفاده از آن را ندارد، بسیار خشمگین است. حزب‌الله در نشست اول سپتامبر در کاخ الصنوبر به ماکرون به وضوح اعلام کرد که موافق چه چیزی و مخالف چه مسائلی است. در دوره بعدی چه در مذاکرات درباره تشکیل دولت و چه دیدار با مسؤولان فرانسوی حزب‌الله همین موضع را اتخاذ کرد.

شبکه المنار شب گذشته خطاب به ماکرون اعلام کرد: “راه را اشتباه رفتی و آدرس را گم کردی و نقش نظارت را با نقش قیمومیت اشتباه گرفتی.”

این شبکه اعلام کرد: اظهارات ماکرون نشان دهنده دستپاچگی و آشفتگی موضع وی به دلیل ناکام ماندن ماموریتش با اقدام هم‌پیمانان آمریکایی‌اش و مزدورانشان در منطقه و لبنان است. ما با پیام‌های تهدیدآمیز و پند و نصیحت و اتهام‌زنی مخالفیم.

حزب‌الله لبنان از طریق این شبکه خواهان انتشار متن طرح فرانسه شد تا لبنانی‌ها تمام جزئیات آن را بدانند.

این شبکه به ماکرون توصیه کرد از واقعیت لبنان اطلاع حاصل کند؛ واقعیتی که شبیه آن چیزی نیست که مشاورانش یا رسانه‌ها نقل می‌کنند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است