کد خبر : 138172
انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - 20:09
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

روح الله زم اعدام می شود؟

روح الله زم اعدام می شود؟

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ دبیر دریابیگی وکیل روح الله زم با اشاره به حکم موکلش روح الله زم اظهار کرد: هنوز هیچ حکمی به بنده ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی خبر‌ها در فضای مجازی حاکی از تأیید حکم اعدام روح الله زم است، گفت: من این موضوع را تأیید نمی‌کنم، زیرا هنوز حکمی از سوی دیوان عالی کشور به بنده ابلاغ نشده است.

دهم تیرماه امسال بود که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای روح الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز خبر داد.

پس از آن دبیر دریابیگی وکیل زم درباره درخواست فرجام‌خواهی برای پرونده موکلش صحبت کرد و همزمان پرونده زم به دیوان عالی کشور رفت.

به دنبال آن بیست و پنجم شهریور ماه حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور درباره حکم روح الله زم گفت: رسیدگی به پرونده زم در دیوان عالی کشور به پایان رسیده است و اعلام خواهد شد.

با توجه به گمانه زنی‌های بسیار در مورد پرونده روح‌الله‌زم، خبر‌های تأیید نشده‌ای از او در فضای مجازی منتشر می‌شود، اما بر اساس گفته‌های وکیل زم، هنوز حکم او ابلاغ نشده است.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است