کد خبر : 138512
انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - 15:55
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بهترین روش مهاجرت خانوادگی به کانادا

بهترین روش مهاجرت خانوادگی به کانادا

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ با این همه توضیحات، مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت به این کشور با استفاده از روش های مختلف و در صورت برخورداری از شرایطی خاص ممکن می شود؛ زیرا که انتخاب بهترین روش مهاجرتی، نقش اساسی در روند مهاجرتی متقاضیان خواهد داشت. پس در ادامه مطلب به شرح جامعی از این موارد خواهیم پرداخت.

 

شرایط مهاجرت خانوادگی به کانادا

کانادا از متقاضیانی که به قصد مهاجرت خانوادگی به کانادا درخواست ارائه می دهند استقبال بیشتری می کند. این کشور همواره خواهان این است تا افراد در صورت انتخاب کانادا به عنوان مقصد نهایی، در کنار خانواده خود بتوانند به زندگی ادامه دهند. امکان مهاجرت خانوادگی به کانادا برای همسر و فرزندان از طریق درخواست اخذ ویزای کانادا ممکن می شود. اما مهاجرت دیگر اعضای خانواده همانند والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و یا دیگر بستگان، تنها در صورت حمایت یک فرد مقیم و یا شهروند کانادا امکان پذیر می شود.

البته اقدام برای این کار، برای هر یک از اعضای خانواده، شرایط و الزاماتی را به همراه دارد. بدین صورت، همراهی شریک زندگی تنها زمانی ممکن می شود که از مدت زمان شروع زندگی مشترک حداقل یکسال گذشته باشد. تا متقاضی بتواند درخواست مهاجرت همسر خود را تحت عنوان متقاضی اصلی در فرم درخواستی خود مطرح نماید.

فرزندان وابسته نیز در صورتی موفق به مهاجرت خانوادگی به کانادا می شوند که دارای حداکثر سن ۱۹ سال بوده و فاقد داشتن همسر باشند. درآن صورت، درخواست مهاجرت آن ها نیز جزئی از درخواست ویزای متقاضی اصلی به شمار می رود.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد متقاضیان قادر نخواهند بود تا والدین خود را از طریق درخواست ویزای خود به کانادا بیاورند. این مورد در صورتی امکان پذیر می شود که شرایط زندگی برای والدین، پدربزرگ و یا مادربزرگ بسیار دشوار باشد. بدین ترتیب دولت اجازه ثبت درخواست مهاجرتی آنها را در درخواست متقاضی اصلی می دهد.

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق ویزای استارتاپ
برنامه استارتاپ کانادا با انتخاب کارآفرینان و متقاضیان ارائه دهنده کسب و کاری خلاق، امکان مهاجرت خانوادگی به کانادا را برای آنها فراهم می کند. ایجاد این فرصت، زمانی موفقیت آمیز خواهد بود تا متقاضیان علاوه بر داشتن تسلط کافی در زبان و ایده ای موفق برای کسب و کار، با معرفی طرح خود بتوانند حمایت یکی از موسسات و یا سازمان های سرمایه گذار در کانادا را دریافت کند. در آن زمان، با دریافت نامه پذیرش از سوی این موسسات و در دست داشتن میزان سرمایه لازم برای تامین هزینه های زندگی، قادرند تا با فراهم کردن مقدمات سفر برای خود و خانواده، پس از مدتی اقامت کانادا نیز دریافت نماید.

این میزان سرمایه ای که داشتن آن که در بدو ورود به کانادا الزامی می باشد، در صورت همراهی اعضای خانواده باید برابر مبلغی حدود ۱۶ هزار دلار (برای خانواده های دو نفره) و ۱۹ هزار دلار کانادا برای خانواده های سه نفره باشد. سرمایه لازم برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا نیز برای متقاضیانی که به تنهایی قصد مهاجرت به کانادا را دارد، برابر ۱۳ هزار دلار کانادا می باشد.

همچنین هر یک از افراد برای ارسال درخواست اولیه خود جهت دریافت ویزای استارتاپ، موظف به پرداخت ۱۵۴۰ دلار کانادا هستند.

مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق ویزای کار
اخذ ویزای کار کانادا برای افرادی که از سوابق کاری مناسب، تخصص و مهارت شغلی و دانش زبان انگلیسی و یا فرانسوی برخوردارند از بهترین روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا محسوب می شود. دولت کانادا برای این دسته افراد فرصت مهاجرت کاری به کانادا را از طریق ارائه برنامه هایی چون اکسپرس اینتری و… ایجاد کرده است.

بر این اساس، این سیستم از طریق ۴ برنامه نیروی متخصص فدرال، تجربه کانادایی، برنامه استانی و برنامه مشاغل فنی و حرفه ای فدرال، طرح ارائه شده در اکسپرس اینتری را بصورت آنلاین، پیش می برد. هر یک از متقاضیان با مراجعه و شرکت در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری، پس از ثبت تمامی مدارک و مشخصات شخصی خود، با توجه به یکسری معیار مشخص همانند سن، مدرک تحصیلی و زبان، تجربه کار، انطباق پذیری و…، طی دو مرحله مورد ارزیابی و طبقه بندی قرار می گیرند. سپس از این بین، برای افرادی که در این ارزیابی موفق به کسب بیشترین امتیاز مورد قبول شده اند دعوتنامه ارسال می شود. حداقل امتیاز قبولی در مرحله اول اکسپرس اینتری کانادا، می بایست ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز و در مرحله دوم حداقل ۴۴۰ از ۱۲۰۰ امتیاز باشد.

در آن صورت است که افراد با دریافت دعوتنامه، در بازه ۶۰ روزه فرصت دارند تا نسبت به درخواست اخذ اقامت و مهاجرت خانوادگی به کانادا از طریق یکی از ۴ برنامه های نامبرده شده اقدام کنند.

علاوه بر این دریافت پیشنهاد کاری و دعوتنامه از جانب کارفرمایان در کانادا تحت عنوان job Offer می تواند درخواست متقاضیان را برای مهاجرت کاری به کانادا با موفقیت و شانس بیشتری برای قبولی، همراه سازد.

فراموش نشود که میزان هزینه لازم برای ارائه درخواست ویزای کار کانادا، به ازای هر فرد برابر مبلغ ۴۰۰ دلار کانادا می باشد.

با توجه به نیاز کشور کانادا به نیروی کار متخصص، فرصت بی نظیری برای افراد تحصیلکرده با مهارت های ویژه برای مهاجرت کاری به این کشور وجود دارد. نکته قابل توجه این است که براساس مطالبی که در بالا به تفصیل شرح داده شد، افراد متقاضی باید شرایط ویزای کار کانادا را داشته باشند که مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه از مهمترین آنهاست. اما شرایط و قوانین جذب نیروی کار توسط کانادا بسته به شرایط هر فرد می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین درصورتی که تمایل به دریافت ویزای کاری کانادا دارید، می‌توانید با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید تا شرایط شما بررسی شود و بهترین راهکار برای مهاجرت شما ارائه شود.

اخبار مرتبط:
روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد
روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد

روزنامه نزدیک به سپاه نوشت: نخستین واکنش مثبت به وعده صادق ایران ریزش نرخ دلار و ارز در داخل بود. این دقیقاً عکس آن‌چیزی بود که برخی استادان اقتصاد و استراتژیست‌های فلان و بهمان با یک وزنه سنگینی از مدارک دانشگاهی‌شان انتظار آن را می‌کشیدند و پیش‌بینی می‌کردند.

شبکه اجتماعی ایتا، کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر چهره زنان بَست I ببینید
شبکه اجتماعی ایتا، کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر چهره زنان بَست I ببینید

«بنفشه ابراهیمی»، موسس و مدیر این فروشگاه پوشاک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X نوشت: «واقعا متاسفم برای ایتا که به خاطر تصویر چهره‌، کانال ۵ هزار تایی منو بست. حیف ما برندای ایرانی که داریم حمایتتون می‌کنیم.»

پلیس: ساختمان وزرا مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین شد / یکی از اراذل و اوباش حین اعزام به محلِ جرم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و مُرد
پلیس: ساختمان وزرا مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین شد / یکی از اراذل و اوباش حین اعزام به محلِ جرم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و مُرد

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است