کد خبر : 138879
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - 13:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ذوالنوری و دوستانش در خدمت اصلاح‌طلبان هستند؟

ذوالنوری و دوستانش در خدمت اصلاح‌طلبان هستند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛  در حال حاضر تندروی برخی اصول‌گرایان گریبان آنها را گرفته و منجر به این شده است که جایگاه جریان اصول‌گرای در افکار عمومی کاهش یابد. در این شرایط اصول‌گرایانی همچون حسین شریعتمداری توپ را به زمین اصلاح‌طلبان می‌اندازند و می‌گویند اصلاح‌طلبان برای گل آلود کردن آب، اصول‌گرایان را تحریک می‌کنند که دست به چنین اقداماتی بزنند. پرسش این است که آیا اصلاح طلبان از این میزان قدرت و نفوذ برخوردار هستند که بتوانند، اصولگرایان را تحریک کنند.

«فیاض زاهد»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در پاسخ به این پرسش گفت: جریان اصول‌گرا گرفتار تعارضات مختلفی شده و اراده و اختیار آن را ندارد که نسبت به روحانی و آنچه که جزو منویات قلبی این جریان است، را اجرا کند.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: اینها سربازان به اشاره‌ای هستند که از محافل و مراکز تندور در قم، مشهد و جاهای دیگر هدایت می‌شوند و حتی اگر اختیار و اراده آن را داشتند، بسیار بعید است که بتوانند، جریان راست عاقل و نمایندگانی که در نتیجه سهم‌خواهی بودن فضای رقابت سیاسی تحت عنوان افراد مستقل و تکنوکرات به مجلس راه یافتند، را با خود همراه کنند.

زاهد ادامه داد: جریان اصول‌گرای تندرو کاریکاتوری از یک جریان انقلابی است. چندین ماه است که مجلس انقلابی تشکیل شده است اما شاهد اقدامات و تصمیم‌های اثرگذاری از طرف این مجلس نبودیم. در حقیقت بیشتر به لفاظی، شعارها و طرح موضوعاتی می‌پردازند که باعث خوشحالی اصلاح‌طلبان می‌شود. یکی از شانس‌هایی که همیشه اصلاح‌طلبان می‌آورند این است که گرفتار دشمنان نادان می‌شوند و خود این قضیه، یک موفقیت بزرگ است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به توهین‌های اخیر ذوالنوری نسبت به رئیس‌جمهور تصریح کرد: در همین یک سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری اگر آقای ذوالنوری و دوستانش با همین دست فرمان جلو بروند، بزرگترین خدمت را به ما اصلاح‌طلبان کردند. در حقیقت رفتارهای آنها، نه منافع ملی را تامین می‌کند و نه منافع خودشان را. در حال حاضر روحانی که مورد هجوم نیروهای غیب و آشکار است.

زاهد در ادامه اظهار کرد: در هر صورت خوشحال هستیم، رئیس‌جمهوری را آوردیم که همه می‌توانند هر چی بخواهند به وی بگویند و نترستند، زمانی در این کشور احمدی‌نژاد بود و دانشجویان امیرکبیر که به وی اعتراض می‌کردند رفتند به جایی که عرب نِی می‌اندازد اما یکی از محاسن دولت روحانی این است که هر کس هر اراجیفی را می‎خواهد به زبان می‌آورد و کسی هم، آنها را تحت تعقیب قرار نمی‌دهد.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: مورد دیگر این است که اصول‌گرایان فکر می‌کنند چون دولت در موضع ضعف قرار گرفته است و روحانی هم در نتیجه جنگ روانی که یک طرف آن سلطنت‌طلبان و یک طرف مجاهدین خلق قرار دارند، از طرف دیگر پروپاگاندای عربی و اسرائیلی است و بخش دیگر هم جبهه پایداری و همفکران آن هستند، در افکار عمومی تخریب شده است، اصول‌گرایان می‌توانند از این آب گل‌آلود برای ارتقاء سطح محبوبیت خود استفاده کنند که البته این سیاست هم، آورده‌ای برای آنها نخواهد داشت.

زاهد خاطرنشان کرد: در مجموع اصلاح‌طلبان هم افکار عمومی را بهتر می‌شناسند و هم بازی با افکار عمومی و قواعد آن را بیشتر رعایت می‌کنند و این موضوع، امری کلی است اما چون رفتارهای غیرمنطقی این تندروهای افراطی به ضرر آنها تمام می‌شود، بعضی از عقلای این جریان در تلاش هستند با اتهام بستن به اصلاح‌طلبان فرافکنی ‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه رفتارهای تندورها تاچه اندازه می‌تواند به کشور آسیب بزند؟ یادآور شد: کسی به فکر منافع کشور نیست اگر دل آقایان برای منافع کشور می‌سوخت با دولت حسن روحانی بعد از برجام، به این صورت برخورد نمی‌کردند، چوب لای چرخ دولت نمی‎‌گذاشتند و اجازه می‌دادند دولتی که مردم به آن رأی داده است، کارش را پیش ببرد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است