کد خبر : 139282
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - 15:22
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

اداره تبلیغات اسلامی مشهد بانی برگزاری «جشن بیعت» بود

اداره تبلیغات اسلامی مشهد بانی برگزاری «جشن بیعت» بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جشنی با موضوع اعیاد ماه ربیع‌الاول با حضور چند هزار شرکت‌کننده، دیروز ۵ آبان‌ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در روزهای بحرانی کرونا برگزار شد که واکنش‌های متفاوتی از سوی مسئولان و مردم در پی داشت. جشنی که بعد از گذشت ۲۴ ساعت از برگزاری آن، هنوز هیچ یک از مسئولان اجازه برگزاری آن را در شرایط همه‌گیری کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز عمومی به‌دلیل پیشگیری از شیوع کووید ۱۹ برعهده نگرفته‌اند!

نامه‌ای به دست ما می‌رسد مبنی‌بر اینکه درخواست برگزاری جشن از طرف رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد به امضای حجت‌الاسلام کریم‌پور صادر شده است. در متن این نامه که خطاب به رئیس ورزشگاه امام رضا (ع) است، برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز اعلام و درخواست شده است. همچنین در بخشی از این نامه آمده است که مکاتباتی با ستاد کرونا درباره برگزاری این‌گونه جشن‌ها انجام شده است. مکاتباتی که رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد در گفتگو با ایرنا آن‌ها را شفاهی اعلام کرده و گفته است: «این جشن باشکوه عصر امروز در فضای باز و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد و در هماهنگی با مرکز بهداشت مشهد و به‌صورت شفاهی مجوز برگزاری آن دریافت شده است.»

 

این درحالی است که مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با شهرآرا نیوز ادعای اخذ هرگونه مجوز برای برگزاری این مراسم را تکذیب و تأکید کرد: دانشگاه مشهد هیچ مجوز کتبی و شفاهی‌ای برای برگزاری جشن بیعت صادر نکرده است.

دکتر حمیدرضا رحیمی درباره شایعه صدور مجوز از طرف مرکز بهداشت منطقه یک مشهد نیز گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) زیر پوشش مرکز بهداشت منطقه ۳ است و هیچ ارتباطی با مرکز بهداشت منطقه یک ندارد و به‌طور کلی هیچ مجوزی برای این مراسم صادر نشده است.

از سوی دیگر کیانوش جهانپور، هم در توئیتی نوشته است: حسب اطلاع از منابع مسئول هیچ مجوزی از ناحیه وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای برپایی تجمع و مراسم عمومی با عنوان #بیعت یا… آن‌هم فقط ۴۸ ساعت بعد از رهنمود‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با #کرونا، برای هیچ فرد یا گروهی صادر نشده است.

 

بی‌اطلاعی فرمانداری و شهرداری مشهد

همچنین به گزارش ایرنا مسئولان فرمانداری مشهد نیز اعلام کرده‌اند برای برگزاری این جشن مجوزی از این نهاد دریافت نشده است.

 

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است