کد خبر : 139351
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - 08:57
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جزییات استخدام در ایران خودرو اعلام شد

جزییات استخدام در ایران خودرو اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جزییات ثبت نام آزمون استخدامی جذب متقاضیان بومی واجد شرایط دو استان تهران و البرز برای استخدام به صورت قراردادی در سال ۱۳۹۹ شرکت ایران خودرو از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان متولی برگزاری آزمون‌های استخدامی کشور اعلام شد.

بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو در سال جهش تولید و به منظور تقویت توان علمی و مهارتی خود در نظر دارد مجموعا تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان فارغ‌التحصیل متعهد و متخصص واجد شرایط بومی استان‌های تهران و البرز را در مشاغل کارشناسی و تکنسین بخش‌های مختلف سایت مرکزی تهران، از طریق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه‌های فنی و تخصصی، شناسائی، جذب و به صورت قراردادی جایگزین همکارانی نماید که در شرف بازنشستگی هستند.

متقاضیان واجد شرایط براساس شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو، می توانند از تاریخ فردا ۸ تا ۱۸ آبان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.Sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدام قراردادی ایران خودرو اقدام کنند.

اخبار مرتبط:
کرملین: روسیه با ایران و اسرائیل در ارتباط است تا درگیری شدت بیشتری نگیرد
کرملین: روسیه با ایران و اسرائیل در ارتباط است تا درگیری شدت بیشتری نگیرد

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: روسیه با ایران و اسرائیل در ارتباط است تا از آنها بخواهد که درگیری شدت بیشتری نگیرد؛ این تماس‌ها سازنده است.

نماینده مجلس: اردن از کمک به اسرائیل حتماً پشیمان خواهد شد
نماینده مجلس: اردن از کمک به اسرائیل حتماً پشیمان خواهد شد

«مهدی سعادتی» عضو کمیسیون امنیت ملی درباره همراهی اردن با اسرائیل در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای ایران، اظهار کرد: ما به همه کشورهای منطقه از قبل پیام داده و گفته بودیم که هر نوع همکاری با رژیم صهیونیستی برای آنان عواقبی را به دنبال خواهد شد. متأسفانه اردن با رژیم صهیونیستی همراهی داشت و حتماً پشیمان خواهد شد.

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است