کد خبر : 139481
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - 09:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نقوی حسینی: به رئیسی و قالیباف گفته شده وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری نشوند

نقوی حسینی: به رئیسی و قالیباف گفته شده وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری نشوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ صحبت های شخصیت های مختلف در جریان اصولگرا حکایت از آن می کند که معادلات صحنه متفاوت شده و محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی دیگر بنایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند. با این اوصاف آرایش صحنه رقابت در خرداد ۱۴۰۰ به چه صورت خواهد بود؟

 

سیدحسین نقوی حسینی درباره وضعیت نامزدی سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با اطلاعاتی که من دارم و شنیدم استمزاجی صورت گرفته و در آن استمزاج گفته شده آقای رئیسی و آقای قالیباف به مسئولیت های فعلی خودشان ادامه دهند و وارد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نشوند.

 

وی افزود: با این اوصاف هم در جریان اصولگرا و هم در جریان اصلاح طلب تکثر نامزد برای انتخابات ۱۴۰۰ خواهیم داشت مگر آنکه شورای نگهبان در تعیین افراد مدیریت کند. البته اصلاح طلبان سال ۹۲ لحظه آخر توانستند به تصمیم حمایت از حسن روحانی برسند حال آنکه روحانی اصلا جزء گزینه های مدنظر آنها نبود. این دوره هم احتمال دارد که این اتفاق بیفتد و اصلاح طلبان بیشترین نفع را از حضور نامزدهای متکثر در صحنه انتخابات ببرند.

 

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نزدیک ترین شخصیت به کرسی ریاست جمهوری تأکید کرد: سعید جلیلی نزدیک ترین فرد به کرسی ریاست جمهوری است. او یک بار در سال ۹۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود، تجربه مدیریت کلان کشوری دارد و جامعه با مشی و ویژگی های او آشنا است. مردم هیبت «رجایی» گونه را در او می بینند.

 

رئیس ستاد تهران «سعید جلیلی» در انتخابات سال۹۲ درباره استفاده احمدی نژاد در سال ۸۴ از نام شهید رجایی و تشبیه شدن جلیلی به احمدی نژاد ثانی در سال ۹۲ اظهار کرد: {جلیلی} با احمدی نژاد خیلی فرق می کند. گرچه آن زمان این طور گفته می شد اما امروز وقتی می گویند احمدی نژاد، همه احمدی نژاد الان را در ذهن تصویر می کنند.

 

نقوی درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: اگر تکثر نامزد را داشته باشیم سطح مشارکت خیلی پایین خواهد بود چون افرادی که الان مطرح هستند هیچ کدام جاذبه های لازم برای حضور عامه مردم در پای صندوق های رأی را ندارند. نامزدی شارکت حداکثری ایجاد می کند که بتواند قشر خاکستری جامعه را پای صندوق بیاورد والا اصولگراها و اصلاح طلبان ناب که پای صندوق می آیند. الان قشر خاکستری که اکثریت جامعه را تشکیل می دهد به خاطر اوضاع اقتصادی ناراحت است و هیچ کدام از نامزدهای مطرح را حلال مشکل خودش نمی بیند.

 

وی درباره احتمال وقوع یک غافلگیری در نتیجه انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: در وضع موجود بعید است. حداقل باید یک سایه ای از چنین کسی الان وجود داشته باشد.

 

این فعال سیاسی اصولگرا درباره تأیید صلاحیت محمود احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خیر او قطعا تأیید صلاحیت نمی شود.

 

 

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است