کد خبر : 139602
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - 11:00
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پرویز پرستویی: نمکی فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامریی ویروس کرونا در خط مقدم است

پرویز پرستویی: نمکی فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامریی ویروس کرونا در خط مقدم است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پرویز پرستویی در مراسم دیدار جمعی از هنرمندان و جانبازان آبادان به مناسبت حماسه ۹ آبان و اولین شکست عراق در آبادان و اهدای تندیس شهید دریاقلی سورانی به وزیر بهداشت که در وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: ما هر روز ناظر و تماشاگر تلاش‌ها و زحمات فراوان دکتر نمکی وزیر بهداشت هستیم و حالم بد می‌شود از اینکه وی در چه زمان بدی مسئولیت داشت؛ البته خدا را شاکریم که در شرایط سختی، این مسئولیت دشوار را بر عهده دارد. سختی های کار وزیر بهداشت را همیشه در صدا و سیما و مجالس دیگر می بینم که چه مسئولیت بزرگی را در جنگ نابرابر و جنگ جهانی سوم با دشمن ناپیدایی به نام ویروس کرونا، بر عهده دارد.

وی ادامه داد: روزانه شاهدیم که تعدادی از هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خودشان را از دست می دهند و دکتر نمکی تلاش های زیادی می کند که افراد کمتری به این بیماری مبتلا و فوت شوند. در برخی موارد، تخطی از ما مردم است و در جاهایی دیگر اتفاقاتی که باید رخ دهد، انجام نمی شود. کاری از دست ما بر نمی آید، اما فکر کردیم به همراه تعدادی از هنرمندان، جانبازان و مردم عزیز آبادان، از دکتر نمکی تقدیر کنیم و بگوییم که وجود وی برای ما در این شرایط بسیار سخت، خیلی ارزشمند است.

پرستویی بیان کرد: باید از وزیر بهداشت، پزشکان، پرستاران و تمام نیروهای بهداشتی و درمانی در این شرایط ویژه تشکر کنیم و متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد از دست دادن تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی بودیم که غریبانه و گمنام و دور از خانواده، همسر، فرزند، پدر و مادر، فدا شدند تا ما آسایش و آرامش داشته باشیم.

وی افزود: هر چه پیش رفتیم، شرایط سخت‌تری در کرونا در کشور به وجود آمد و به شخصه دعا کرده‌ام که وزیر بهداشت در شرایط عالم گیری ویروس کرونا، پیروز و سربلند باشد که هست و از دید ملت ایران، دکتر نمکی فرمانده جنگ نابرابر با دشمن نامریی ویروس کرونا در خط مقدم است و ما هم در کنار وی در پشت خط مقدم، تلاش می کنیم تا وزیر بهداشت تنها نباشد.

این هنرمند سینما و تلویزیون اظهار کرد: بعضی از مردم پروتکل ها و توصیه ها را رعایت کرده و برخی دیگر رعایت نمی کنند، اما باید قاطعانه محدودیت هایی که هدف آن در نهایت رفاه بیشتر مردم است، ایجاد شود.

وی ادامه داد: دوران دبستان را در یک مدرسه بسیار بزرگ با حیاط و کلاس های بزرگ در منطقه مولوی تهران گذراندم و بعد از سال‌ها، مستندی در خصوص بنده در حال ساخت بود و گفتیم که به این مدرسه برویم بعد وقتی با آن مدرسه روبه‌رو شدم، دیدم آن مدرسه و کلاس ها چقدر کوچک است. خیلی انسان‌ها در زندگی برای ما خیلی اسطوره و شایسته هستند و می گوییم که خدا کند که روزی اتفاقی بیفتد تا بتوانیم از نزدیک او را ببینیم و ما دکتر نمکی را به عنوان وزیر بهداشت و کسی که در شرایط سخت و در خط مقدمی که مشخص نیست و بر خلاف دوران دفاع مقدس، نمی دانیم دشمن و ویروس کرونا کجا است، کار می کند می شناسیم، اما در این ایام دکتر نمکی را بیشتر شناختم و دعا می کردم که روزی حضورا با دکتر نمکی دیدار کنم و بگویم دست مریزاد.

پرستویی گفت: امروز دکتر نمکی، جلوه دیگری برای بنده پیدا کرد؛ البته وی جایگاه ویژه ای داشت، اما وقتی از نزدیک با وزیر بهداشت برخورد داشتیم، می خواهم بگویم که دکتر نمکی خیلی بزرگوارتر از آن است که در ذهن خودمان می پنداشتیم.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است