کد خبر : 141665
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - 13:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جانشین قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ کیست؟

جانشین قاضی مقیسه در شعبه ۲۸ کیست؟

به گزارش گروه تحلیل خبر سایت خبری مدارا؛ پس از آنکه هفته گذشته قاضی محمد مقیسه، قاضی سرشناس پرونده‌های امنیتی از دادگاه انقلاب به دیوان عالی کشور منتقل شد. حرف و حدیث ها پیرامون عملکرد «قاضی عموزاد» جانشین او در رسانه ها بالا گرفت. تا جاییکه یکی از وکلای دادگستری درباره مشخصه این قاضی جوان نوشت: قاضی عموزاد درباره متهمان اعتراضات آبان ۹۸ آنقدر سختگیری داشت که به او تذکر داده شد.

اما قاضی عمو زاد کیست؟

قاضی عموزاد که در رسانه‌ها به قاضی گالیکشی شهرت دارد جزء چهره های برتر سال ۹۷ بود که خودش را اینگونه معرفی می کند: محمدرضا عموزاد خلیلی، متولد سال ۱۳۶۴ و اهل بهشهر از توابع استان مازندران از یک خانواده روحانی هستم که پدرم نیز قاضی دادگاه تجدید نظر استان مازندران است. من با توجه به اینکه پدرم نیز در کسوت قضاوت مشغول به خدمت بوده و هست، تقریباً با این حرفه آشنا بودم و وارد دستگاه قضایی شدم و از سال ۹۱ نیز در دادسرای زنجان با سمت دادیاری مشغول به کار شدم.

سال ۹۵ قاضی دادگاه کیفری ۲ شهرستان گالیکش شدم و از سال ۹۳ تا سال ۹۵ دادیار بودم، اما دادیار قرار صادر می‌کند و رای صادر نمی‌کند، در سال ۹۵ قاضی شدم و تاکنون نیز همچنان قاضی هستم و با توجه به روشی که قانونگذار در قانون جدید آورده ما از سال ۹۵ شروع به صدور آرای جایگزین حبس کردیم و در این دو سال بیش از هزار رای در زمینه مجازات جایگزین صادر کردم و در جشنواره آرای قضایی که از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد در این جشنواره آرای جایگزین حبس بنده جز پنج رای برتر کشور شناخته شده است.
پس از این جشنواره رای‌های صادر شده توسط بنده بیشتر رسانه‌ای شد تا اینکه سال ۹۷ در برنامه شبکه یک به عنوان چهره مردمی معرفی شدم.

اخبار مرتبط:
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از برخورد قانونی با ۶ پزشک متخصص در این استان خبرداد که از بیماران زیرمیزی می‌گرفتند.

زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند
زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌‎شوند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: استقبال مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان برای زیارت بیت‌الله الحرام بی‌سابقه است. اشتیاق مردم به زیارت سرزمین وحی نشانگر عمق اعتقاد مردم به مسأله حج است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است