کد خبر : 142000
انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - 16:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

علیزاده طباطبایی: اولویت اول حزب کارگزاران برای انتخابات، سید حسن خمینی است

علیزاده طباطبایی: اولویت اول حزب کارگزاران برای انتخابات، سید حسن خمینی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «سیدمحمود علیزاده طباطبایی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، گفت: قاعدتا این بحث در شورای هماهنگی اصلاحات مطرح شده است. مبنی بر اینکه کسانی که آمادگی دارند برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ با آنها مذاکره صورت گیرد تا به یک جمع بندی کلی برسند. در حزب کارگزاران در این باره جمع بندی نهایی صورت نگرفته بلکه فقط در کمیته سیاسی و  سایر احزاب اصلاح طلب، مباحثی صورت گرفته است از این رو این افراد مطرح شده اند.

او با تاکید بر اینکه قطعا اصلاح طلبان در نهایت به یک نفر می رسند، افزود: البته نظر مثبت شورای مرکزی حزب کارگزاران به محسن هاشمی است و اولویت اول کارگزاران، اگر سیدحسن خمینی بپذیرد، یقینا او است اما تخریب او از حالا از سوی طرفداران احمدی نژاد و برخی اصولگرایان آغاز شده است.

علیزاده طباطبایی ادامه داد: بنابراین اگر سیدحسن خمینی، کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را بپذیرد، یقینا شانس بالایی دارد اما اگر نپذیرد، اولویت اول کارگزاران، محسن هاشمی است چراکه هم تجربه مدیریتی موفق دارد، هم رجل سیاسی است در مجموع هاشمی همه خصوصیات یک رییس جمهور خوب را دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سایر احزاب اصلاح طلب روی محسن هاشمی اتفاق نظر دارند یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز محسن هاشمی اعلام آمادگی نکرده است از این رو باید به جمع بندی برسیم چراکه کارگزاران و اصلاح طلبان، در نهایت بر سر یک کاندیدا به توافق خواهیم رسید. یقینا کاندیدای اصلاح طلبان بیش از یک نفر نخواهد بود؛ مذاکرات در حال انجام است.

این چهره سیاسی در پاسخ به این سوال که با کدام شخصیت ها تاکنون رایزنی صورت گرفته است؟ بیان کرد: در این باره اطلاعی ندارم. یقینا کمیته سیاسی حزب با شخصیت ها گفت و گو کرده است. یقینا اصلاح طلبان می دانند که شورای نگهبان بخشی از این شخصیت ها را رد خواهد کرد اما در مورد برخی دیگر، دلیلی برای ردصلاحیتشان ندارد. به عنوان مثال به سید حسن خمینی نمی توانند بگویند که نیامده برای خبرگان امتحان بدهد، شورای نگهبان چنین بهانه ای ندارد. اگر او بپذیرد وارد بحث انتخابات شود فکر می کنم اصلاح طلبان روی او به اجماع برسند

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است