کد خبر : 142953
انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - 11:01
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پشت پرده ترور محسن فخری زاده چه بود؟

پشت پرده ترور محسن فخری زاده چه بود؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اقدامی که برخی از رسانه های خارجی مسئولیت این ترور را متوجه اسرائیل می دانند.
نتانیاهو نیز در تایید تلویحی این اقدام و اشاره به دیدار هفته پیش با بن سلمان و پمپئو گفته است: “نمی‌خواهم شما را از کارهایی که انجام داده‌ایم مطلع کنم!”.
“می‌خواهم لیست کارهایی را که این هفته انجام داده‌ام را به اشتراک بگذارم، البته لیست کوچکی است.”
“ولی می‌خواهم به شما بگویم که یک چیزی در خاورمیانه به راه افتاده و دوره پر تنشی در پیش خواهیم داشت؛ شنبه خوبی داشته باشید.”

آنچه که مسلم است با پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عربستان و اسرائیل یکی از حامیان اصلی خود یعنی ترامپ را از دست داده اند و با توجه به وعده های بایدن مبنی بر عدم کمک تسلیحاتی به عربستان در جنگ با یمن و پیگیری موارد حقوق بشری همچون قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد محمد بن سلمان و از طرفی دیگر پایان دادن آمریکا به حمایت یکجانبه از اسرائیل در فشار به کشور های عربی در عادی سازی روابط با اسرائیل نیز می تواند تغییرات عمده ای در آینده خاورمیانه و نقش عربستان و اسرائیل را در آن به وجود آورد.

از سوی دیگر معرفی تیم سیاست خارجی و امنیت ملی کابینه جو بایدن که نشان از تیم حرفه ای و آشنا به قواعد دیپلماتیک و اظهارات باراک اوباما مبنی بر بازگشت سریع جوبایدن به برجام سبب شده است که بنیامین نتانیاهو، مایک پمپئو و محمد بن سلمان دیداری محرمامه ای در ریاض داشته باشند تا مانع نزدیکی ایران و آمریکا باشند که با این اقدام مواضع ایران و آمریکا را کماکان در مقابل هم قرار دهند و از سوی دیگر از این فرصت بتوانند خود را به آمریکا نزدیک کنند.

با ترور دکتر فخری زاده یکی از اهداف آنان برآورده شده و موجی از مخالفت با مذاکره به راه افتاده و باید منتظر واکنش ها به این اقدام در روز های آتی ماند و آیا نشستی که در ریاض برگزار شده است خروجی دیگری دارد یا خیر.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است