کد خبر : 144451
انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - 10:37
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جعفرزاده: پالس هایی که به دشمن داده می شود سیاست «دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند» امام خمینی را زیر سئوال می برد

جعفرزاده: پالس هایی که به دشمن داده می شود سیاست «دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند» امام خمینی را زیر سئوال می برد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مجلس دهم، در رابطه با کنایه‌های نمایندگان مجلس یازدهم به بودجه تنظیم شده توسط دولت، گفت: مردم در شرایط فعلی ناراحت هستند. مردم پذیرش یا عدم پذیرش بودجه را کار کارشناسی نمی‌دانند بلکه جنگ قدرت و پیاده کردن عقده های سیاسی می دانند و در این فشار شدید و بحران کرونا و تنگدستی اقتصادی، هر حرکتی را جنگ قدرت می دانند و تلاشی برای رسیدن به حقوق مردم، نمی دانند.

او افزود: مجلس و آقایان نمایندگان باید بدانند که اینهمه سخنرانی و شعار در مردم اثری معکوس به جا گذاشته است. از طرف دیگر امروز مطالبی گفته می شود که خود، اثر تحریم ها را شدت می بخشد. برای مثال وقتی می گوییم ما اصلا نمی توانیم، اینهمه نفت بفروشیم و امکان پذیر نیست و موضوع این رویایی دیده شده است، … این پالس به کجاست؟ این یعنی شما تحریم ها را به درستی انجام داده اید! ما ناتوان شده ایم و نمی توانیم نفت بفروشیم و شما، موفق شده اید.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: پالس هایی که به دشمن داده می شود، تحریم ها را شدیدتر می کند و دشمن را راغب می کند تا در فشار حداکثری مداومت کند. این پالس ها به دشمن می گوید، موفق شده اید و سیاست امام را که می فرمودند، «دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند» زیر سوال می برد.

او یادآدور شد: مجلس باید آیین نامه را بخواند. دولت سه روز برای بازنگری بودجه زمان دارد مگر در سه روز چه اتفاقی می افتد؟ ضمن اینکه بودجه در اختیار مجلس است و مجلس هر تغییری می تواند، در بودجه اعمال کند. مگر نمی گوید، این قسمت رویایی است خب حذفش کند. مگر نمی گوید فلان جا باید کاهش پیدا کند خب کاهش بدهد. الان مشکل کجاست؟ من به عنوان کسی که خود را کارشناس می داند، نمی فهمم مجلس به دنبال چیست و چه می گوید؟ نقد مجلس برای چیست؟ انگار دانش آموزی امتحان داده و معلم باید نمره بدهد ولی نشسته و غر می زند چرا غر می زنند؟ اصلاح کنند، قانون اساسی به آنها اختیار داده است.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با اشاره به طرح مجلس درباره اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اضافه کرد: آنچه که مجلس، اخیرا تصویب کرد از نظر من لغو تحریم نیست. بلکه کاهش تعهدات برجامی است و تحریم ها را شدیدتر می کند. دشمن به دنبال عصبانیت ما است. ما در دو سه سال گذشته از استراتژی صبر نتیجه گرفته بودیم؛ استراتژی صبر ایران آنچنان موثر بود که دنیا ترامپ را سرزنش کرد.

اخبار مرتبط:
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نماینده مجلس: با بی‌حجاب‌ها در ملاء عام برخورد می‌کنند / اما اگر فلان روحانی شاخص، تخلف می‌کند با او برخورد مومنانه می‌شود
نماینده مجلس: با بی‌حجاب‌ها در ملاء عام برخورد می‌کنند / اما اگر فلان روحانی شاخص، تخلف می‌کند با او برخورد مومنانه می‌شود

رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‏از نظر عده‌ای بی‌حجاب‌ها دین را به سخره گرفته، قانون‌کشی می‌کنند پس باید با آن‌ها قاطعانه و در ملاء عام برخورد شود. اما اگر فلان روحانی شاخص که سال‌ها مردم را به دینداری دعوت کرده، تخلف مالی سنگین کند و با دین مردم بازی کند باید برخورد مومنانه باشد! اذا فسد العالِم، فسد العالَم.

کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد
کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران از امروز اعمال شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است