کد خبر : 145766
انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - 11:20
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

با بررسی مجدد FATF موافقت شد یا نشد؟

با بررسی مجدد FATF موافقت شد یا نشد؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کامبیز نوروزی حقوقدان در یادداشتی نوشت: این خبر هم چیز پیچیده‌ای نیست که کشف راست و دروغ آن نیازمند بررسی‌ها و آزمایش‌ها و مانند اینها باشد. بالاخره یا رهبری با تمدید فرصت بررسی FATF موافقت کرده‌اند یا نکرده‌اند.

اما سیستم اطلاع‌رسانی و گردش اطلاعات کشور به اندازه‌ای از فقر و فرسودگی و درماندگی رسیده است که قادر نیست معلوم کند بالاخره خبر راست و درست کدام است.

صداوسیما به دلایلی و مطبوعات و خبرگزاری‌ها به دلایلی دیگر در عقب‌ماندگی مفرط به سر می‌برند، دولت و دیگر سازمان‌های رسمی هم درکی از رسانه و گردش اطلاعات ندارند. حاصلش شده است اینکه حتی یک خبر ساده هم این چنین سردرگم و مبهم می‌ماند.

در چنین شرایطی است که اخبار رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور، رونق بیشتری می‌یابند. در چنین شرایطی است که یک صفحه اینستاگرامی یا یک کانال تلگرامی مثلا آمدنیوز یک‌تنه همه سیستم رسانه‌ای مملکت را به چالش می‌کشد.

باید ترسید از این درماندگی و ورشکستگی رسانه‌ای که هیچ عاقبت خوشی ندارد.

اخبار مرتبط:
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

بهترین راه پس انداز خانم خانه دار
بهترین راه پس انداز خانم خانه دار

چرا خانم های خانه دار باید به فکر پس انداز باشند؟ ایا با مبالغ کم هم امکان سرمایه گذاری و پس انداز برای خانم های خانه دار وجو دارد؟ این مطلب را عمیقا با تمرکز بخوانید چرا که همه موارد مورد نیاز را سایت داریک برای شما بصورت کامل بررسی کرده است.

مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید
مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزايش کلاهبرداري به روش اسکيمر در روزهاي پاياني سال به شهروندان هشدار داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است