کد خبر : 146275
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - 19:53
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تمام پروازهای مستقیم و غیرمستقیم انگلستان به ایران لغو شد

تمام پروازهای مستقیم و غیرمستقیم انگلستان به ایران لغو شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد اسلامی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۸۹ پروژه ریلی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با وجود لغو پروازهای ایران به مقصد انگلستان همچنان این پروازها ادامه داد؟ گفت: اینگونه نیست و بر اساس توصیه مسئولان و حتی مقام معظم رهبری که باید در این شرایط سخت شیوع بیماری مراقب مسافران ورودی به ویژه از انگلستان که شرایط خاصی دارد باشیم، به توافقاتی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیدیم و بر این اساس به مدت دو هفته پروازهای ایران را به مقصد این کشور به مدت دو هفته تعلیق کردیم.

وی با بیان اینکه پروازهای ورودی از انگلستان بیشتر مورد تاکید مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است، افزود: البته این وزارتخانه نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر است و گواهی تست منفی کرونا جزو مواردی است که برای پرواز به ایران لازم اجرا بوده و مسافران باید آن را در اختیار داشته باشند تا قبل از انجام پرواز به مقصد ایران آن را ارائه دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نظارت و رصد مسافران در مبادی ورودی تشدید پیدا خواهد کرد تا نگرانی نسبت به این مسئله وجود نداشته باشد و از امروز پروازها لغو می‌شود.

اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که فردا آخرین پرواز تهران-لندن انجام می‌شود و پس از آن مسافران از طریق پروازهای کانکشنی می‌توانند به ایران بیایند، تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد و همه پروازهای ورودی از مبداء انگلستان لغو شده است و باید دید برخی مسئولان با کدام اجازه این حرف را می‌زنند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه تا کنون چه مقدار از تسهیلات کرونایی شرکت‌های حمل و نقل پرداخت شده است و چرا برخی از این شرکت‌ها موفق به دریافت آن نشده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای امسال که تسهیلات ویژه‌ای برای حمایت از حوزه حمل و نقل در نظر گرفتیم، ۷۰ درصد از این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف توانستند تسهیلات‌شان را از بانک‌ها دریافت کنند اما بقیه آن‌ها که تعداد محدودی هم هستند باید شرایط و ضوابط بانکی را نیز در نظر گرفته و برای دریافت تسهیلات‌شان وثایق بانکی مورد نیاز را تامین کنند.

به گزارش ایسنا، عصر امروز مراسم بهره‌برداری از ۸۹ پروژه ریلی به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته حمل‌ونقل با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن برگزار شد که این پروژه ها شامل ۱۲ پروژه در حوزه فنی و زیربنایی به ارزش ۲۲۱ میلیارد تومان و ۷۷ پروژه در حوزه خدمات ساختمان و ایستگاهی به ارزش ۵۶/۵ میلیارد تومان در سطح شبکه ریلی بودند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است