کد خبر : 148560
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - 10:12
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

حکیمی پور: ایران روزهای فوق‌العاده حساسی را پیش روی خود می‌بیند/ لازم است همه هوشیار باشیم

حکیمی پور: ایران روزهای فوق‌العاده حساسی را پیش روی خود می‌بیند/ لازم است همه هوشیار باشیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد حکیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در‌باره شرایط منطقه ای ایران و نوع رویکرد کشورمان در مواجهه با دولت جو بایدن اظهار کرد: اینکه برخی از کشورها سعی دارند با ایجاد تنش فضای منطقه را به حالت جنگی درآورند مساله‌ای است که از دست ایران خارج است. نکته مهم برای ما این است که در سطوح بالای نظام شرایط طوری مدیریت شود که بتوانیم وضعیت موجود را به نوعی مدیریت کنیم تا آسیبی به امنیت و منافع کشور نرسد.

عضو شورای عالی اصلاحات در ادامه گفت: درباره اینکه ایران باید با چه رویکردی به استقبال دولت جید آمریکا برود نکته مهم این است که دولت ایران از تغییر به‌وجودآمده در ایالات متحده استقبال کرد؛‌ در واقع در کشور ما امیدواری زیادی برای باز شدن گره‌هایی ایجاد شده است که به واسطه تصمیم‌های دونالد ترامپ در نظام بین‌الملل با آنها مواجه‌ هستیم و از طرفی ضررهایی هم متوجه فضای اقتصادی کشور شده است.

او اضافه کرد: البته مثل همیشه عده‌ای در ایران اصرار به کوک کردن ساز مخالف دارند. لازم است این صداها در سطح کلان کنترل شوند تا با مدیریت صحیح فضایی که بعد از انتخابات آمریکا به وجود آمده بتوانیم موانع را یکی از پس از دیگری از پیش رو برداریم. مردم نزدیک به سه سال است که به ‌طور جدی در تنگنای اقتصادی قرار دارند و زندگی برایشان مشکل شده است، به همین دلیل لازم است با رویکردی منطقی به تغییر دولت در آمریکا نگاه کنیم بلکه مشکلات‌مان کمتر شود.

او توضیح داد: درباره مذاکرات برجام هم باید به این مساله توجه داشت که ایران همچنان متعهد به تعهدات توافق هسته‌ای است و این آمریکاست که باید تصمیم غلط ترامپ مبنی بر برهم زدن یک قرارداد حقوقی بین‌المللی را به نوعی جبران کند.

احمد حکیمی‌پور در پایان گفت:‌ ایران روزهای فوق‌العاده حساسی را پیش روی خود می‌بیند. پس لازم است همه هوشیار باشیم تا با اشتباه احتمالی فرصت گذر از بحران را از دست ندهیم.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است