کد خبر : 149522
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - 10:43
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قاتل: همسرم چون به بچه شیر نداد عصبانی شدم و خفه اش کردم

قاتل: همسرم چون به بچه شیر نداد عصبانی شدم و خفه اش کردم
به گزارش سایت خبری مدارا؛  سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در تشریح این جنایت گفت:مأموران در بررسی اولیه جسد آثار فشار جسم رشته‌ای در گردن و کبودی صورت و انگشت وسط دست راست زن جوان را مشاهده کردند و فرضیه قتل قوت گرفت. بنابراین مأموران برای بررسی موضوع به خانه مقتول رفته و اقدام به انجام تحقیقات گسترده از خانواده وی کردند.

همسر مقتول در ابتدا منکر هرگونه نزاع و درگیری بود و علت مرگ وی را گازگرفتگی عنوان می‌کرد، اما پس از تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم آن شب به خانه یکی از آشنایان رفته بودیم. چون آنها اقدام به خرید وسایل خانگی جدید کرده بودند پس از بازگشت به خانه و به خاطر چشم و هم چشمی با یکدیگر جر و بحث کردیم. ما یک نوزاد داریم که گرسنه‌اش شده بود و مدام گریه می‌کرد اما همسرم از شیر دادن به کودک خودداری می‌کرد با دیدن این صحنه در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با فشار بر گلویش وی را به قتل رساندم.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره با اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا با توجه به شرایط اقتصادی از چشم و هم‌چشمی پرهیز کنند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.
اخبار مرتبط:
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است