کد خبر : 149765
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - 17:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کیهان: عذرخواهی صدیقی شجاعانه و تحسین‌برانگیز بود

کیهان: عذرخواهی صدیقی شجاعانه و تحسین‌برانگیز بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛  روزنامه کیهان با تحسین‌برانگیز خواندن عذرخواهی امام جمعه موقت تهران نوشت: در پی انتشار مصاحبه‌ای از حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران درباره کرامتی از آیت‌الله مصباح که با واسطه و به نقل از غسال پیکر آیت‌الله مصباح نقل کرده بود، انتقاداتی به راه افتاد و وی از مردم عذرخواهی کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: در یک مصاحبه‌ای نکته‌ای را من عرض کردم و از روح بلند آیت‌الله مصباح عذر‌خواهی می‌کنم که ما چقدر کوتاه فکریم‌ و کرامت آقای مصباح را چه می‌دیدیم و این فضا درست شد و بعضی از افراد غافل هم گاهی جسارت کردند. این حرف ما باعث شد اینها در موضع بدی قرار بگیرند و به ساحت مقدس یک نماینده پیامبر، ائمه و‌ هادی راه جسارت کنند.

وی افزود: من از روح بلند این آقا، این علامه و این ولی‌الله عذرخواهی می‌کنم. از خانواده معزز ایشان عذر‌خواهی می‌کنم. از مؤمنانی که دلی با ما روضه‌خوان‌ها دارند و سالیان سال با ما بودند و امروز شاهد این طوفان‌ها هستند از همه، با همه وجودم عذر‌خواهی می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را در چنین چیزی بگویم. ثانیاً مطلب شاید خیلی دقیق نبود و غسال شاید دقیق نبوده نقل شد و من هم نقل را نقل کردم و از این نقل شرمنده‌ام، از خدا شرمنده‌ام، از مؤمنانی که ما گاهی باعث می‌شویم به شما زخم زبان بزنند شرمنده‌ام. از امام زمان و رسول‌الله عذرخواهی می‌کنم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: همه می‌دانند من قصدی نداشتم گاهی آدم وقتی عاشق یک نفر است هر چیزی را باور می‌کند. من سالیان سال است در رسانه آمده‌ام و هیچ‌گاه از این چیز‌هایی که مزاحمت برای شما درست کند نگفته‌ام.

وی افزود: مطلب دقیق نبوده و شاید غسال توهمی ‌برایش پیش آمده، البته کرامت ایشان کتاب‌های ایشان است، سخنان ایشان، عمل صالح، فرزندان صالح و… است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: کرامت ایشان این است که با فیلسوف بودنش، با علامه بودنش، با فقیه بودنش و با شهرت جهانی‌اش در برابر نایب امام زمان خود را از یک سرباز کوچک‌تر می‌بیند. اینها کرامت است، این ایثار‌ها، تواضع‌ها کرامت است و ما اشتباه کردیم که آن را به‌عنوان کرامت گفتیم.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است