کد خبر : 149824
انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - 09:35
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دستور روحانی درباره ماجرای قطع برق

دستور روحانی درباره ماجرای قطع برق

به گزارش سایت خبری مدارا؛محمود واعظی، در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد که مجدداً در روزهای پیش رو کشور با قطع برق در نقاط مختلف کشور مواجه نشود، اظهار کرد: آقای رئیس جمهوری عصر دیروز به من دستور دادند، من نیز با وزرای مربوطه صحبت کردم و امروز در جلسه دولت نیز صحبت‌هایی در این باره انجام شد؛ ان شاالله جلوی این کار گرفته خواهد شد.

طی روزهای گذشته نقاط مختلفی از کشور از جمله کلانشهر تهران با قطعی برق از پیش اعلام نشده مواجه شد. افزایش مصرف گاز به دلیل فصل سرما و افزایش کاهش گاز مصرفی نیروگاه‌های برق از جمله دلایل این خاموشی‌ها عنوان شده است.

سخنگوی صنعت برق عدم اطلاع‌رسانی درباره قطعی برق را مقطعی و غیر قابل پیش بینی بودن خاموشی ها عنوان کرد و با بیان اینکه «اگر مشترکان در مصرف برق و گاز صرفه جویی داشته باشند مشکل حل خواهد شد»، تاکید کرد: هیچ بنایی بر ادامه خاموشی‌ها نیست و تمام تلاش ما رفع خاموشی‌های فعلی است و امیدواریم با همکاری مردم این مشکل حل شود.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است