کد خبر : 150784
انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - 16:23
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قیمت سکه و دلار در بازار امروز ۱ بهمن ۱۳۹۹

قیمت سکه و دلار در بازار امروز ۱ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش سایت خبری مدارا؛ در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم ۹۹۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۲۸۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۵۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۰ هزار و ۷۹۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است