کد خبر : 151390
انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - 14:57
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

استیضاح شهردار تهران به کجا رسید؟

استیضاح شهردار تهران به کجا رسید؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛  محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه هم اندیشی امروز از ساعت ۷.۳۰ آغاز شد و طرح جامع پسماند نیز مسیر خود را طی کرده و به زودی به شورا می آید. جلسه امروز نیز به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ طی شد و بر اساس مصوبه شورای کشور قرار شده همه تبصره ها شفاف باشند.

وی افزود: بودجه امسال حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش داشته و بودجه ما انقباضی باز است. امیدواریم هفته اول اسفند بودجه را به فرمانداری ارسال و تا قبل از ۱۵ اسفند آن را در شورا تصویب کنیم.

وی درباره تحقق پذیر بودن بودجه ۱۴۰۰ عنوان کرد: اصولاً مترو و حمل و نقل عمومی دوگانه است و باید ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت کند. حمل و نقل عمومی کلیه شهرها را نگران کرده است و مشکل ما عدم هماهنگی ارگان ها و عدم اجرای مصوبات است. این دیدگاه باید تغییر کند در غیر این صورت این مشکل همیشه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم که ساختار بودجه را چندان به هم نریزیم اما تغییر حدوداً ۲۵ درصدی طبیعی است. نگاه ما هنوز به مجلس و دولت است و از مجلس درخواست کردم که لایحه را به شکلی بنویسند که دولت امکان تخلف نداشته باشد.

هاشمی ادامه داد: رقم بودجه با توجه به تورم افزایشی نداشته و اگر تلاش کنیم با امکانات و املاک شهرداری امکان تحقق آن وجود دارد.

وی درباره استیضاح شهردار گفت: این موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شده و وقتی آن ها چیزی اعلام نکرده اند به معنای نبود مشکل و حل شدن موضوع است.

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید اسرائیل را تحریم کند نه جمهوری اسلامی را
امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید اسرائیل را تحریم کند نه جمهوری اسلامی را

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

فردی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود، تبرئه شد
فردی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود، تبرئه شد

در حالی که بیش از ۲ سال از مرگ زهره فکورصبور گذشته بود، مدتی قبل مادر این بازیگر فقید به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است، اما شخصی او را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.

کیهان: جو بایدن حلال‌زاده نیست، خُل و چِل است
کیهان: جو بایدن حلال‌زاده نیست، خُل و چِل است

روزنامه حسین شریعتمداری با ادبیات زشت و زننده در شماره امروزش نسبت حرامزادگی به رئیس‌جمهور آمریکا داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است