کد خبر : 154149
انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - 16:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مردی با شال همسرش را به قتل رساند

مردی با شال همسرش را به قتل رساند

به گزارش سایت خبری مدارا؛  سرهنگ رضا علی بخشی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مفقود شدن خانم ۲۵ ساله در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان و وصول پرونده گم شده به پلیس آگاهی، با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ علی بخشی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه همسر مقتوله اعلام کرد که همسرش در نوشته ای که در خانه بجا مانده اظهار داشته که قصد دارد از خانه خارج شود و دست به خودکشی بزند. پس از بررسی این دست نوشته،جمله ای با عنوان اینکه من در سلامت کامل عقلی و جسمی این مطلب را می نوسیم شک کارآگاهان را بر می انگیزد.

علی بخشی گفت: خودروی تازه شسته شده و تمیز شوهر مقتوله و خراش ایجاد شده در ناحیه گردن نامبرده حین مصاحبه، توسط کارآگاهان روئیت و ظن پلیس را مبنی بر گناهکار بودن شوهر مقتول تقویت کرد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی تحقیقات از وی آغاز و جوان سرانجام به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد.

وی در تشریح چگونگی وقوع قتل گفت: پس از مشاجره با وی او را با شال خفه کرده و اثرات خراش بر گردن نیز جای ناخن مقتول هنگام تلاش برای نجات بوده است که جسد را در پوشش کیسه زباله مخفی و با خودرو به بیابان های اطراف شهرستان انتقال دادم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان داشت: با راهنمایی قاتل جسد مقتول کشف و پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده ،جهت سیر مرال قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.

سرهنگ علی بخشی در پایان توجه به نکات ریز و ساده را در پرونده های جنایی حائز اهمیت دانست و اعلام کرد: توجه به نوشته منتسب به مقتوله و خودروی تمیز و تازه شسته شده و خراش گردن قاتل معمای این قتل را حل کرد که نشان از تجربه و دقت نظرکارآگاهان پلیس آگاهی و هوشمندی پلیس دارد.

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: قانون را باید براساس خواست و توافق عمومی مردم نوشت / پشت پَرده زنده کردن گشت ارشاد چیست؟
عباس عبدی: قانون را باید براساس خواست و توافق عمومی مردم نوشت / پشت پَرده زنده کردن گشت ارشاد چیست؟

عباس عبدی نوشت: قاعده برای نیروهای تحت امر حکومت و وزارت کشور فقط یک چیز و همان قانون است، پس باید گفت خلاف قانون. اگر چنین است که طبعا هست، باید مرتکبین آن مجازات شوند. چرا دستگاه قضایی سکوت کرده تا رهبری تذکر دهند؟

علی ربیعی: چگونه در کوران درگیری با اسرائیل، در خیابان با زنان تسویه‌حساب می‌کنید؟
علی ربیعی: چگونه در کوران درگیری با اسرائیل، در خیابان با زنان تسویه‌حساب می‌کنید؟

علی ربیعی نوشت: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی در خصوص حجاب نه تنها به دور از تدبیر است، بلکه نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی. این پرسش همیشه باقی خواهد ماند که چگونه عده‌ای با توجیهات خود، در کوران حمله فیزیکی و روانی رژیم اسراییل، تشویق به تسویه حساب با بخشی از جامعه می‌کنند.

ادعای روزنامه دولت: رئیسی درباره نحوه برخورد با زَنان بدحجاب، تذکر داده است
ادعای روزنامه دولت: رئیسی درباره نحوه برخورد با زَنان بدحجاب، تذکر داده است

ایران مدعی شد: در هفته گذشته، رئیس‌جمهور در پی دریافت گزارش‌هایی از برخی برخوردهای نامناسب، تذکرهای مؤکدی به دست‌اندرکاران این امر داده و تأکید کرده است هرگونه اقدام در این زمینه باید کاملاً در مدار قانون باشد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است