کد خبر : 154336
انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - 11:37
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سخنگوی صنعت برق: فعالیت ماینر‌های مجاز آزاد شد

سخنگوی صنعت برق: فعالیت ماینر‌های مجاز آزاد شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سخنگوی صنعت برق گفت: در یک ماه گذشته ۱۱۰ مگاوات استفاده غیرمجاز از برق از سوی ماینرها صورت گرفته که با همکاری نیروی نظامی و انتظامی، گزارش مردمی و اقدامات شرکت‌ها با روش‌های جدید به لحاظ میزان مصرف و داده‌کاوی شناسایی شدند.

مصطفی رجبی مشهدی درباره وضعیت فعالیت ماینرهای مجاز بعد از محدودیتی که اخیرا با توجه به کمبود برق اعمال شده بود، اظهار داشت: با عادی شدن شرایط تامین سوخت، نیروگاه‌ها به شرایط اولیه برگشتند و فعالیت خود را ادامه می‌دهند. فعالیت ماینرهای مجاز نیز از سرگرفته شده و اکنون اجازه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ما تا این لحظه موفق شدیم حدود ۳۰۲ مگاوات از مشترکان غیرمجاز را که در استخراج رمزارز فعالیت می‌کردند، شناسایی و تحویل مراجع ذیربط قضایی دهیم.

سخنگوی صنعت برق افزود: ماینرهایی که به صورت غیرقانونی از برق استفاده کنند، دچار خسارت و جریمه سنگین خواهند شد و به کسانی نیز که اینگونه فعالیت‌های غیرمجاز را اطلاع دهند، پاداش ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته ۱۱۰ مگاوات استفاده غیرمجاز از برق از سوی ماینرها صورت گرفته که با همکاری نیروی نظامی و انتظامی، گزارش مردمی و اقدامات شرکت‌ها با روش‌های جدید به لحاظ میزان مصرف و داده‌کاوی شناسایی شدند.

رجبی‌مشهدی ابراز امیدواری کرد که استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز نسبت به اخذ مجوز از وزارت صمت و خرید انشعاب از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه درباره وضعیت تامین سوخت نیروگاهی گفت: تامین گاز بسیار خوب صورت می‌گیرد و ما مشکلی در تامین و توزیع برق مشترکان نداریم و شبکه در شرایط پایدار است.

اخبار مرتبط:
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است

جامعه‌شناس و تحلیلگر اصولگرا مدعی شد: وقتی مطالب آرامش بخش در کنار موضوعات انتقادی مطرح نشود و فقط مردم با یکسری تیترهای منفی و تلخ مواجه می شوند که نتیجه اش اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه خواهد بود.

نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است
نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است

آصفری گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه
ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه

روزنامه نزدیک به جریان قالیباف نوشت: هرچند که واکنش خاتمی نسبت به هم‌قطارانش با تأخیر مطرح شد؛ اما همین واکنش‌ها را می‌توان به‌عنوان مثالی در وحدت ملی ایران در مواجهه با برهه‌های سرنوشت‌ساز تعبیر کرد.  

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است