کد خبر : 155093
انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - 10:02
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کرونای انگلیسی به گیلان هم رسید

کرونای انگلیسی به گیلان هم رسید

به گزارش سایت خبری مدارا؛  دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به فوت یک گیلانی به دلیل کرونای جهش یافته انگلیسی و مثبت شدن تست یک نفر دیگر در بررسی خانواده این فرد خاطر نشان کرد: به طور طبیعی این احتمال وجود دارد که کرونا در کل استان توزیع شده باشد لذا باید از رفت و آمدها بین شهرستان های گیلان خودداری گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد : با توجه به تعطیلات پیش رو مسافرت ها و مهمانی ها باید به صفر برسد تا از چرخش ویروس پیشگیری شود و بیماری کووید ١٩ تحت کنترل قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت جدی پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه از انتشار کرونا عنوان کرد: هم اکنون ۳۱۶ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

بر اساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت و درمان؛ یک میلیون و ۵۹۰ هزار و ۶۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۶۶۳ نفر رسیده است.

تاکنون یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۵۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌ اند و سه هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۰ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است