کد خبر : 155376
انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - 18:01
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کمیته حقیقت یاب از مجلس برای ریشه یابی موضوع به سیستان و بلوچستان خواهد رفت

کمیته حقیقت یاب از مجلس برای ریشه یابی موضوع به سیستان و بلوچستان خواهد رفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ معین الدین سعیدی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( شنبه) مجلس در تذکری بیان کرد: هفته تلخی بر مردم سیستان و بلوچستان گذشت. اما از مردم انتظار می رود تمایز خود را با معاندین خارجی نشان دهند. مرزنشینان عزیز سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل می کنند. ان شاءالله پایتخت نشینان نیز صدای آنان را بشنوند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما معاندین و فرصت طلبان باید بدانند که نمی توانند خدشه ای به پیوند ناگسستنی مرزنشینان با انقلاب اسلامی وارد کنند. با تدبیر مجلس کمیته حقیقت یاب در منطقه حضور خواهد یافت و ریشه یابی خواهد کرد.

نماینده مردم چابهار تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مرزنشینان خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد
هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم
آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم

«ودانت پاتل»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این که آیا ادعای روزنامه کویتی الجریده را تایید می‌کند که با نقل قول از یک منبع مطلع ایرانی مدعی شده بود، ایران نامه‌ای از آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پس از رسیدن به تفاهم‌های امنیتی دریافت کرده است، گفت: نظری درباره روش‌های ارتباط برقرار کردنمان با ایران نمی‌دهم، جز این که با ایران مذاکرات مستقیمی درباره برجام(توافق هسته‌ای) نداریم، نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر.

نماینده جنجالی مجلس ادعای هسته‌ای خودش را تکرار کرد / کریمی‌قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، نصف روز زمان لازم داریم  I ببینید
نماینده جنجالی مجلس ادعای هسته‌ای خودش را تکرار کرد / کریمی‌قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، نصف روز زمان لازم داریم I ببینید

کریمی قدوسی می گوید کارشناسان به ما گفته اند که ما نصف روز زمان لازم داریم که چند آبشار غنی سازی را سری کنیم و غنای اورانیوم تولیدی را از ۶۰ به ۹۰ درصد برسانیم. این چیز خاص و سری نیست و آژانس هم مطلع است. از نظر فنی هم یک امر شدنی و خیلی راحت است؛ بنابراین به لحاظ تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، جمهوری اسلامی یک نصف روز زمان لازم دارد، حالا بگوییم یک هفته.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است