کد خبر : 155608
انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - 09:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

واکنش روزنامه جوان به نامه سیدمحمدخاتمی به رهبرانقلاب/ به جای این کار،به تقلب نشدن در انتخابات۸۸ اعتراف کنید

واکنش روزنامه جوان به نامه سیدمحمدخاتمی به رهبرانقلاب/ به جای این کار،به تقلب نشدن در انتخابات۸۸ اعتراف کنید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی این نامه را تلاشی از سوی خاتمی برای بازگشت به قدرت در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ تحلیل کردند و از او خواستند به جای این نامه‌نگاری‌ها حرف‌هایی که در جلسات خصوصی درباره عدم امکان تقلب در انتخابات ۸۸ را می‌گویند، علنی بر زبان آورده و از خسارت‌هایی که با این ادعای باطل به کشور و مردم زدند عذرخواهی کند.

برخی کاربران نیز خواستند خاتمی مسئولیت «تکرار کردن» هایش را درباره روحانی بپذیرد و به جای نامه‌نگاری پاسخگوی عملکرد جریان اصلاحات در هشت سال گذشته باشد.

در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را بخوانید.

*غلط کردم و شکر خوردم نیاز به نامه ۳۷صفحه‌ای ندارد که…! فقط یک بار آنچه را که بارها در پستوهای جلسات خصوصی گفته‌اید به مردم بگویید…! تا بدانند حکومت اسلامی چه مماشاتی با، چون شما کرده…

*عذرخواهی، ۳۷ صفحه نوشتن نمی‌خواد! خاتمی اگر در ادعای دلبستگی‌اش به امام و انقلاب صادق است، صاف و ساده، همان حقیقت را که بارها در پستوها اذعان کرده، اما جرئت بلند گفتنش را ندارد، در یک خط بنویسد: «ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ دروغ بود.»

*نامه سیدمحمد خاتمی هم باید در راستای ریاست بهزاد نبوی در نهاد اجماع‌ساز تفسیر کرد؛ همان زنده نگه داشتن اصلاحات در چارچوب‌های قانونی
خبرِ نامه خاتمی به رهبری را که شنیدم، اولین چیزی که در ذهنم آمد، درخواستش برای عیادت از رهبری در سال ۹۳ بود که مورد موافقت قرار نگرفت. نامه را که هر کسی می‌تواند بنویسد؛ ترامپ هم پیام فرستاده بود؛ از جواب چه خبر؟

*نعل وارونه نزنید! خاتمی بخشی از راه حل نیست؛ بلکه دقیقاً بخشی از مشکل است!

*صرفاً جهت یادآوری! خاتمی (انتخابات ۹۶): «شهادت می‌دهم که دولت آقای روحانی دولت موفقی بوده است، برجام برگ درخشان کارنامه دولت اوست. رأی به روحانی رو باید تکرار کنید!»

*محمد خاتمی در نامه‌اش به رهبری گفته هیچ‌گاه علیه انقلاب و رهبری و حاکمیت نیست! این محمد خاتمی بود که سال ۸۸ به نظام تهمت تقلب زد، به یکی از موتورهای اصلی پمپاژ فتنه تبدیل شد و از سیاست خیابانی حمایت کرد! خاتمی در یک لجبازی، چرا هرگز حاضر به توبه و عذرخواهی نیست؟!

*آقای خاتمی به جای نامه مفصل فقط یک خط می‌نوشت کافی بود. خصوصی نه؛ علنی! «نظام در سال ۸۸ تقلب نکرده و امانتدار رأی مردم بوده است.»

*تاجزاده نامه خاتمی به رهبری را راه‌حل رفع شرایط بحران فعلی عنوان کرده، خب ما ملت کم‌حافظه هم یادمون رفته که اوضاع نابسامان اقتصادی، سیاسی و… ثمره همون شعار رفع شرایط بحرانی تکرار می‌کنیم خاتمی می‌باشد.

*نوشتن نامه به رهبری برای هیچ کس ممنوع نیست. اما به جای نامه‌نگاری‌ها جناب خاتمی اول باید از ملت بابت ۸۸ عذرخواهی کند و سپس مسئولیت تَکرار کردن‌هایش را در انتخابات ۹۶ بپذیرد. نمی‌شود هر کس هر طور خواست ملت را استحمار کند و بعد هم بدون پاسخگویی با دست پس بزند و با پا پیش کشد!

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است