کد خبر : 155828
انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - 15:00
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

دریادار سیاری: پادگان‌های ارتش از سالم‌ترین مراکز هستند/طرح‌های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت‌های ارتش دارد

دریادار سیاری: پادگان‌های ارتش از سالم‌ترین مراکز هستند/طرح‌های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت‌های ارتش دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اقدامات صورت گرفته در ارتش برای مقابله با ویروس کرونا بسیار تاثیرگذار بوده است و آمار و ارقام نشان می دهد که پادگان‌های ارتش از سالم ترین مراکز هستند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ ارتش در اولین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح ارتش که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد طی سخنانی با تشکر از فرماندهان و کارکنان ارتش در اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح نتایج بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده علی رغم شیوع ویروس کرونا در کشور، تلاش و کوشش گسترده‌ای را برای اجرای طرح‌های مصباح داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتقا توان رزم و توان بازدارندگی کشور اثر مستقیم دارد و چون وظیفه اصلی ما ارتقاء بازدارندگی و توان رزمی است پس توجه به طرح‌های مصباح می تواند به ارتقاء توان دفاعی و بازدارندگی کشور بیافزاید.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: طرح‌های فرهنگی مصباح نقش بسیاری در موفقیت‌های امروز ارتش دارد و این طرح در ارتقا توان رزم ارتش اثر مستقیم دارد و توجه به طرح‌های فرهنگی مصباح می تواند ما را در این مسیر کمک کند؛ زیرا هر چقدر معنویت ما بالاتر رود موفقیت‌ها نیز افزایش می‌یابد.

امیر دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: اقدامات صورت گرفته در ارتش برای مقابله با ویروس کرونا بسیار تاثیر گذار بوده است و آمار و ارقام نشان می دهد که پادگان‌های ارتش از سالم ترین مراکز هستند و در کنار آن سامانه بهداشت و درمان ارتش اقدامات بسیار گسترده ای برای ارایه خدمات به مردم عزیزمان انجام داده اند و این روند ادامه دارد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است