کد خبر : 156555
انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - 22:00
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وزیر ورزش: چرخ ورزش ایران به خوبی می ‌چرخد

وزیر ورزش: چرخ ورزش ایران به خوبی می ‌چرخد

به گزارش سایت خبری مدارا؛مسعود سلطانی فر در آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی در سال جاری که بعد از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا و شرایط اقتصادی، خوشبختانه چرخ ورزش کشور به خوبی می‌چرخد و این مهم حاصل همت همه مدیران فعال در این عرصه است.

وی با بیان اینکه دوران پاندمی کرونا می توانست باعث تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی شود، تصریح کرد: در این شرایط اگر رقابت‌های مختلف هم تعطیل می‌شد، انتقادی مطرح نبود.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: شهادت می‌دهم مدیران ورزش و روسای فدراسیون ها با دلسوزی، اهتمام ویژه، تلاش و پیگیری خواهان برگزاری لیگ ها بودند تا علاوه بر ایجاد شور و شعف بین مردم، در آستانه المپیک که بزرگترین آوردگاه ورزش قهرمانی در دنیا است مراحل آماده سازی ورزشکاران و تیم ها به مشکل برخورد نکند. بر همین اساس۲۱ لیگ ورزشی در سراسر کشور برگزار شد.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش، آرامش، هماهنگی، همگرایی، همدلی و پرهیز از حاشیه را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم وزارت ورزش و جوانان در چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: با نهادینه شدن آرامش در ورزش کشور کمتر شاهد حواشی و در نتیجه افزایش دستاوردها بودیم.

وی با اشاره به موفقیت های کسب شده در رویدادهای مهم ورزشی بیان کرد: افتتاح پروژه های ورزشی، بازدید از اماکن ورزشی در استان ها و برگزاری جلسات هم اندیشی بخشی دیگر از اقداماتی بود که انجام شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را یکی دیگر از مواردی دانست که در فضایی رقابتی، قانونی و عادلانه و بدون تنش در این دوره برگزار شد.

سلطانی‌فر در خصوص پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران هم گفت: برای انجام این پرونده تلاش کردیم به دور از جنجال و هیاهو از همه ظرفیت‌های حقوقی کشور استفاده کنیم به طوری که عالی‌ترین کارشناسان و وکلای بین‌المللی در دفتر معاون حقوقی رییس جمهور بهترین مشورت‌ها را به تیم حقوقی فدراسیون فوتبال ارائه دادند.

وی با اشاره به رویدادهای ورزشی پیش رو از جمله بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو افزود: از دو سال پیش ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل و همه موارد را رصد کردیم و در تمامی نشست‌ها تلاش مجموعه مدیران ورزش، رفع دغدغه قهرمانان بوده است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه‌های حمایتی وزارت ورزش و جوانان از ملی‌پوشان کشورمان اظهارداشت: تاکنون نگذاشتیم مشکل خاصی برای قهرمانان بوجود آید. به طور مثال در بازدیدی که از فدراسیون کشتی داشتیم برای نخستین بار هیچ انتقادی وجود نداشت. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جریان این بازدید تاکید داشت که تاکنون چنین آرامشی وجود نداشته و ملی پوشان بدون مشکل به تمریناتشان ادامه می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات سال آینده ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در انتخابات پیش رو، وظیفه مدیران ورزش این است که زمینه مشارکت عمومی جامعه را گسترش دهند. همه ما موظف هستیم برای تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فارغ از جناح بندی های سیاسی، مردم را برای حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.

سلطانی‌فر در بخش پایانی سخنانش، فرهنگ غنی ایران را مورد ستایش قرار داد و با اشاره به جام ارجان به عنوان نماد کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک گفت: قدمت تاریخ و تمدن کهن ایران به اثبات رسیده و فرهنگ غنی ایرانی به عنوان شاخصه ملت بزرگ ما در جهان مطرح است و سرمایه بزرگ ملت ایران محسوب می شود.

اخبار مرتبط:
رئیس دیوانعالی کشور: غیر مسلمان‌ها هم باید حجاب را رعایت کنند
رئیس دیوانعالی کشور: غیر مسلمان‌ها هم باید حجاب را رعایت کنند

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: حجاب یک تکلیف شرعی و قانونی است و در جامعه اسلامی و به‌خصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران، انتظار این است که حتی کسانی که مسلمان نیستند و یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند زیرا قانون در کشور برای همه لازم الاتباع است.

امام جمعه قم: از کسانی که در مبارزه با بی‌حجابی زخم زبان‌ می‌شنوند تشکر می‌کنم
امام جمعه قم: از کسانی که در مبارزه با بی‌حجابی زخم زبان‌ می‌شنوند تشکر می‌کنم

حسینی بوشهری، امام جمعه قم بیان کرد: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است