کد خبر : 157687
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - 23:46
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سویای اسپانیا مشتری جدید سردار آزمون

سویای اسپانیا مشتری جدید سردار آزمون

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یکی از مهم ترین مشکلات سویا در این فصل از رقابت‌های لالیگا و همچنین رقابت‌های اروپایی زهردار نبودن خط حمله و تنها بودن بازیکنانی چون یوسف النصیری بوده است. آنها در همین زمینه به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل جدید هستند و یکی از جدی‌ترین گزینه‌های این تیم سردار آزمون است.

ستاره ایرانی تیم زنیت سنت‌ترزبورگ تا سال آینده با این باشگاه روسی قرار دارد و به همین دلیل زنیتی‌ها بدشان نمی‌آید که در تابستان پیش رو او را با قیمتی خوب به فروش برسانند تا درآمدزایی داشته باشند. حالا به نقل از سایت “ساکِر روسیه”، باشگاه سویا در بسته پیشنهادی خود اعلام کرده که حاضر است ۱۵ میلیون یورو  برای جذب بازیکن تیم ملی ایران پرداخت کند. البته آنها برای مجاب کردن سردار، بندهای ویژه‌ای نیز در پیشنهاد خود گنجانده‌اند.

حال باید دید در نهایت سردار آزمون به جمع اندلسی‌ها و لالیگای اسپانیا ملحق خواهد شد یا مقصد دیگری را برای خودش انتخاب می‌کند. شاید هم مانند چند سال اخیر با وجود پیشنهادات رسمی و غیر رسمی، این بازیکن ترکمنِ فوتبال کشورمان تصمیم بگیرد در روسیه بماند و به فوتبالش ادامه دهد. آزمون فعلا در لیگ روسیه آقای گل است.

اخبار مرتبط:
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است