کد خبر : 157694
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - 23:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عضو مجلس خبرگان رهبری: رئیس جمهور آینده زبان دیپلماسی بلد باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری: رئیس جمهور آینده زبان دیپلماسی بلد باشد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این انتخابات، باید فردی انتخاب شود که دارای سوابق روشن مدیریتی، انقلابی و اجرایی بوده و متعهد، دلسوز و مردمی باشد.

وی ادامه داد: انتخاب رئیس جمهور به عنوان دومین شخصیت کشور پس از رهبری، امری خطیر بوده و باید بر اساس توانمندی ها و شناخت ها انجام شود.

وی اضافه کرد: در انتخاب رئیس جمهور و سایر مسئولان در عرصه انتخابات، آحاد جامعه از مد نظر قرار دادن صرف شعارهای مختلف پرهیز کنند،  زیرا در تمامی انتخابات ها، شعارها همواره وجود داشته است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب گفت: انتخاب شعار امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، نشان از اهمیت حمایت از بخش های تولیدی توسط دولت و مجلس دارد.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی با بیان اینکه مجلس نقش محوری در حمایت از تولید در کنار دولت دارد، افزود: دولت وظیفه حمایت از بخش خصوصی و تولید کنندگان و نمایندگان مجلس نیز وظیفه تامین منابع برای این منظور را دارند.

وی با اشاره به وجود برخی کمبودها در تامین روغن و مرغ ادامه داد: هم اکنون مرغداری ها از عدم تخصیص یارانه رنج می برند و حمایت از آنها نیازمند عزم دولت و مجلس در حمایت از تولید است.

وی با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان اضافه کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در طول سال های اخیر در کنار سایر نیروهای مسلح با مجاهدت های خود زمینه ساز صیانت از امنیت میهن اسلامی بوده اند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

اخبار مرتبط:
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است