کد خبر : 158472
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - 12:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پیکر ۲ محیط ‌بان شهید زنجانی به خاک سپرده شدند

پیکر ۲ محیط ‌بان شهید زنجانی به خاک سپرده شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: پیکرهای مطهر شهیدان “میکائیل هاشمی و مهندس مهدی مجلل” که در راه حفاظت از محیط زیست و سرمایه های طبیعی کشور در این استان به درجه رفیع شهادت نایل شدند در بهشت زهرا (س) شهر زنجان، آرام گرفتند.

علی مرشدی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهید هاشمی متولد ۱۳۵۸ و با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت و شهید مجلل نیز متولد ۱۳۶۶ و افزون بر هفت سال خدمت، متاسفانه دوشنبه شب /۱۶ فروردین ماه/ در حین تعقیب و گریز شکارچیان غیرمجاز بر اثر درگیری و شلیک گلوله از سوی این متخلفین، آسمانی شدند.

وی اظهار داشت: شهید مجلل مجرد و شهید هاشمی دارای همسر و یک فرزند پسر هفت ساله است و اکنون نیز همسرش باردار است که متاسفانه این شهید گرانقدر نتوانست تولد فرزند دوم خود را ببیند.

مرشدی تصریح کرد: خبر شهادت این ۲ محیط بان زنجانی، خانواده بزرگ محیط زیست را شوکه کرد و باور اینکه این عزیزان دیگر در میان ما نیستند بسیار سخت و غم انگیز است و امیدواریم مسببان این عمل غیرانسانی که از سوی عوامل انتظامی استان زنجان دستگیر شده اند هرچه زودتر به سزای اعمال جنایتکارانه خود برسند.

به گزارش ایرنا، این ۲ محیط بان، نخستین شهدای حفاظت محیط زیست استان زنجان هستند که در راه خدمت و انجام وظیفه به خیل شهدا پیوستند که یاد و نامشان برای همیشه، جاودانه خواهد ماند.

این ۲ محیط بان، دوشنبه شب و در حین عملیات تعقیب و گریز شکارچیان خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه که از سال ۸۶ جزو مناطق شکار ممنوع استان زنجان اعلام شد و وسعت آن نیز ۱۱۰ هزار و ۵۳۲ هکتار است به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

اخبار مرتبط:
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است