کد خبر : 158933
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - 12:48
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نتانیاهو: مقابله با ایران هسته‌ای وظیفه بزرگ ماست

نتانیاهو: مقابله با ایران هسته‌ای وظیفه بزرگ ماست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک شنبه شب به وقت تهران تاکید کرد که مقابله با ایران هسته‌ای بزرگترین کار این رژیم است.

براساس گزارش یدیعوت آحارونوت، نتانیاهو در یک مراسم با حضور مقامات ارتش و مقامات اطلاعاتی این رژیم به مناسبت هفتادوسومین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسرائیل سخنرانی کرده است.

وی افزود: نبرد علیه ایران و نیروهای نیابتی این کشور و غیرهسته‌ای شدن آن یک کار بزرگ است؛ اما شرایط امروز به این معنی نیست که فردا نیست همین شرایط خواهد بود.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی گفت که ارتش این رژیم به تقویت خود برای مقابله با هر تهدید علیه دولت یهودی ادامه خواهد داد.

وی مدعی شد: در آینده نزدیک ما با تهدیدات و چالشهای گوناگونی مواجه هستیم، در جنگ با ویروس کرونا که مشخص نیست چه چیزی پیش خواهد آمد و همچنین علیه ایران که در حال سنگربندی است و یک تهدید برای اسرائیل و جهان است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است