کد خبر : 159307
انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - 15:25
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۳۲۱ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

۳۲۱ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛  وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۶۵ هزار و ۱۶۰ نفر دز اول واکسن کرونا و ۱۰۲ هزار و ۷۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسنهای تزریق شده در کشور به ۴۶۷ هزار و ۸۷۱ دُز رسید.

بر اساس این گزارش از دیروز تا امروز (۲۶ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۳۳۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

طبق این گزارش، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور نیز به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و  ۴۱ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

از سوی دیگر، ۴۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون نیز ۱۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت همچنین در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

اخبار مرتبط:
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند
رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است