کد خبر : 161449
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - 18:46
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مجلس پشت پرده انتشار فایل صوتی ظریف را افشا می‌ کند

مجلس پشت پرده انتشار فایل صوتی ظریف را افشا می‌ کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛  حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح تحقیق و تفحص از مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در حال جمع آوری امضای برای بررسی در صحن علنی مجلس هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید بررسی شود که آیا قصور و تقصیر در انتشار این فایل وجود داشته است یا خیر.

وی تصریح کرد: باید منتشر کنندگان اطلاعات محرمانه این فایل صوتی به دادگاه معرفی شوند.

ذوالنور گفت: تلاش کمیسیون این است که در این تحقیق و تفحص تا پیش از پایان دولت به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آشنا در انتشار این فایل اظهار داشت: استعفای آشنا در اصل فرار از بار مسئولیت تلقی می‌شود. مصاحبه کننده، ضبط کنندگان این مصاحبه، کسانی که این فایل را در اختیار داشتند، مشخص هستند. یک نسخه از این فایل در اختیار وزیر امور خارجه و نسخه دیگر در اختیار مرکز مطالعات قرار داشته است لذا باید مشخص شود که چه کسی عامل انتشار آن بوده است.

ذوالنور افزود: استعفای آشنا به معنای تلاش برای پاک کردن صورت مسئله و کاهش انگیزه برای پیگیری موضوع است اما مجلس تلاش دارد تا دست‌های پشت پرده انتشار این فایل افشا شود.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است