کد خبر : 162845
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - 12:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آقای کریمی قدوسی بالاخره لاریجانی نفوذیست یا فیلسوف سیاست‌ورز قدرت‌ محور؟

آقای کریمی قدوسی بالاخره لاریجانی نفوذیست یا  فیلسوف سیاست‌ورز قدرت‌ محور؟

به گزارش گروه سیاسی سایت خبری مدارا؛ جواد کریمی قدوسی، نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس یازدهم در توئیتی بعد از ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نوشت: شورای محترم نگهبان شما حافظ اسلامیت و استقلال این کشور دشمن زده و نفوذ زده هستید.
در جلسه کمیسیون امنیت مجلس دهم که صوت آن موجود است رئیس وقت کمیسیون به اعضاء اینگونه گزارش داد: در مجمع تشخیص مصلحت آیت الله یزدی با عتاب به آقای لاریجانی گفتند چرا با انگلیسی ها رابطه مخفی برقرار کرده اید لاریجانی تکذیب کرد ولی آیت الله یزدی سند این ارتباط را نشان دادند.

این درحالی است که کریمی قدوسی در گفت‌وگوی عیدانه با خبرگزاری خانه ملت (مجلس شورای اسلامی) که در ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ منتشر شده است در خصوص علی لاریجانی گفته:

بنده از دوره‌ی سپاه با آقای لاریجانی آشنا هستم. او جانشین رییس ستاد مشترک سپاه شد و من فرمانده‌ی سپاه استان سمنان بودم. روز نخستی که کار را شروع کرد، حدود ۲۰ ، ۳۰ کارتابل از نامه‌های مانده‌ی رئیس ستاد مشترک را جلوی آقای لاریجانی گذاشتند. او تا صبح چای خورد و نامه‌ها را پاراف می‌کرد. صبح که ما این‌ها را ورق زدیم دیدیم مانند کسی است که بیست سال در سپاه کار می‌کند. همان‌جا من به هوش و توانایی او پی بردم. تا اینکه در مجلس هشتم او از قم و من از مشهد نماینده شدیم.

من آقای لاریجانی را یک فیلسوفِ سیاست‌ورزِ قدرت‌محور می‌دانم.

سئوالی که در این بین برای افکار عمومی ایجاد می شود این است که چگونه وقتی لاریحانی در روزهای پایانی مجلس دهم بود کریمی قدوسی او را فیلسوف سیاست‌ورز قدرت‌ محور می دانست اما اکنون در آستانه انتخابات و رقابت با هم حزبی اش او را نفوذی!

اخبار مرتبط:
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

بهترین راه پس انداز خانم خانه دار
بهترین راه پس انداز خانم خانه دار

چرا خانم های خانه دار باید به فکر پس انداز باشند؟ ایا با مبالغ کم هم امکان سرمایه گذاری و پس انداز برای خانم های خانه دار وجو دارد؟ این مطلب را عمیقا با تمرکز بخوانید چرا که همه موارد مورد نیاز را سایت داریک برای شما بصورت کامل بررسی کرده است.

مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید
مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزايش کلاهبرداري به روش اسکيمر در روزهاي پاياني سال به شهروندان هشدار داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است