کد خبر : 162888
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - 21:22
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ماجرای تماس «ابراهیم رئیسی» با «زاکانی» چیست؟

ماجرای تماس «ابراهیم رئیسی» با «زاکانی» چیست؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛علیرضا زاکانی در روز آخر ثبت نام ها برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کرد.این در حالی است که ثبت نام زاکانی بر خلاف مشی او در ماه های اخیر و ذکر این نکته که باید «نهضت نیامدن» راه اندازی کنیم، صورت گرفت.

یک کانال تلگرامی نزدیک به موتلفه اسلامی با انتشار مطلبی در همین رابطه نوشت: زاکانی در جلسات مختلف گفته که آقای  رئیسی از او تلفنی درخواست کرده که برای ثبت نام در انتخابات اقدام کند‌ اما پیگیری نشان می دهد که اساسا چنین تماسی وجود نداشته و زاکانی به توصیه و قول افراد دیگر در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرده است. جمع بندی زاکانی این بوده که سعید جلیلی در انتخابات نام‌نویسی نمی‌کند و او می‌تواند گزینه جایگزین او باشد.

این رسانه همچنین مدعی شده است که «محمد دهقان» عضو جمعیت رهپویان که هم اکنون عضو اعضای حقوقدان شورای نگهبان نیز است، به زاکانی توصیه کرده است که در انتخابات ثبت نام کند. محمد دهقان به زاکانی تضمین داده که تایید صلاحیت او را از اعضای شورای نگهبان خواهد گرفت.

علیرضا زاکانی در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال های ۹۲ و ۹۶، رد صلاحیت شده بود و درحالیکه عباسعلی کدخدایی پیشتر توصیه کرده بود که افراد رد صلاحیت شده دوره های قبل، پا به عرصه انتخابات نگذارند، زاکانی باردیگر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شد.

اخبار مرتبط:
اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده
اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده

کلان‌شهر اصفهان در ۱۲ ماه امسال ۱۷ روز هوای پاک و ۱۳۰ روز هوای آلوده داشت.

ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از مشخص شدن ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است