کد خبر : 162892
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - 21:25
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

رئیسی به نفع «سعید جلیلی» کنار می رود؟

رئیسی به نفع «سعید جلیلی» کنار می رود؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛معادلات انتخاباتی گرچه ظاهری ساده دارد اما هر روز که می گذرد پیچیده تر می شود. هر چند سعید جلیلی با ادعای کمک به سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد اما اخبار حکایت از آن می کند که می خواهد تا پایان بماند.

سیدحسین نقوی حسینی درباره خبر عدم کنارگیری سعید جلیلی با هدف کمک به سیدابراهیم رئیسی گفت: بین نامزدهای انقلابی هماهنگی، همپوشانی، انسجام و وحدت وجود دارد و هر تصمیم گرفته شود قطعا با هماهنگی خواهد بود. در جریان پروسه انتخابات ممکن است مسائل و مشکلاتی پیش می آید، بر این اساس شاید صالح باشد یا خود آقای دکتر جلیلی مصلحت بداند تا آخر بماند. این امکان هم وجود دارد که او جایی لازم ببیند نیازی به ادامه راه نیست در این صورت آنچه صلاح بداند عمل می کند.

وی درباره مزایای ماندن سعید جلیلی تا روز آخر انتخابات یادآور شد: جریان انتخابات پروسه خیلی سختی دارد و همه جناح ها برنامه ریزی کردند و پلن هایی را برای روزهای مختلف اندیشیده اند بنابراین لازم است همه نیروهای انقلاب کنار هم باشند تا بتوانند در این پلن ها نقش خودشان را ایفا کنند. البته این بستگی به تأییدصلاحیت ها نیز دارد و باید ببینیم که در روزهای آینده چه کسانی تأیید صلاحیت می شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره گره خوردن ماندن یا نماندن سعید جلیلی به ماندن یا نماندن اسحاق جهانگیری در صحنه انتخابات اظهار کرد: این مسئله هم جزء بررسی و تحلیل موضوعات است. نیروهای انقلاب با توجه به بازی طرف مقابل، بازی خواهند کرد. قطعا حرکت هایی انجام خواهند داد تا برنامه های جناح مقابل را خنثی کنند.

وی ادامه داد: اگر در دوران تبلیغات و مناظره های انتخابات ریاست جمهوری لازم باشد آقای جلیلی کنار آقای رئیسی بماند و ادامه دهد، حتما خواهد ماند و اگر لازم شد او کنار برود، این اتفاق می افتد. البته امکان هم دارد برعکس شود یعنی شاید آقای رئیسی کنار برود چون بالاخره شرایط آینده را الان ما نمی دانیم. هر تصمیمی گرفته شود با هماهنگی خواهد بود.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است