کد خبر : 162907
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - 21:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

معاون دولت احمدی نژاد به نفع رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

معاون دولت احمدی نژاد به نفع رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

به گزارش سایت خبری مدارا؛مسعود زریبافان با انتشار بیانیه‌ای به نفع سید ابراهیم رییسی از عرصه انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد.

مسعود زریبافان روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای به نفع سید ابراهیم رییسی دیگر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد. در این بیانیه آمده است: اینجانب به‌عنوان سرباز نظام و ولایت و خدمتگزار مردم که به علت حضور بی‌واسطه میان مردم، آگاهی دقیق و ملموسی از مشکلات معیشتی مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی دارم و تنها راه برون‌رفت از وضعیت به شدت ناگوار را حضور پرشور و حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی پای صندوق رای و در این رهگذر انتخابی آگاهانه می‌دانم.

این فعال سیاسی ادامه داد: با نگاهی عمیق و کارشناسی به شرایط و با اندوخته‌های ناشی از دانش و تجربه های مکرر، در زمینه حل مشکلات کشور و با مشورت با دوستان دلسوز و بصیر، بر خود فرض و تکلیف دانستم تا برای کمک به حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات و تلاش برای انتخاب یک رییس جمهوری شایسته و آشنا با مشکلات مردم و دارای منش، روش و برنامه برای رفع و زدودن فقر، بیکاری و بی عدالتی اقدام کنم.

زریبافان عنوان کرد: از آنجا که قبل از حضور رییسی خلاء حضور چنین شایسته‌ای را کاملا محسوس دیدم بنابراین اقدام به ثبت نام بعنوان داوطلب ریاست جمهوری کردم و اکنون که با حضور آن بزرگوار اصلح، تکلیف از گردن افرادی چون من ساقط است بنابراین با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب در اولین فرصت با حضور در وزارت کشور از داوطلبی ریاست جمهوری و به نفع رییسی انصراف و کناره گیری می‌کنم.

وی یادآور شد: در کنار اینجانب خیل عظیمی از اعضای جمعیت پاران انقلاب اسلامی که در انتخابات مختلف گذشته، مخلصانه و به دور از هرگونه سهم خواهی، مددکار نامزدهای انقلابی و ولایی چه در انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری بوده اند، در این برهه بسیار حساس نیز مصمم به ایفای نقش مؤثر، مخلصانه و  فداکارانه، فارغ از هر گونه سهم خواهی، برای دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب هوشیارانه و مبتنی بر بصیرت انقلابی هستند و در این راستا اینجانب و مجموعه جمعیت باران انقلاب اسلامی بدون تردید رییسی را نامزد اصلح و حائز شرایط لازم و کافی برای تصدی دومین مقام کشور و اولین مقام اجرایی بعنی ریاست جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و تا از هیچ کوششی برای موفقیت او در انتخابات فروگذار نخواهیم نکرد.

اخبار مرتبط:
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

بهترین راه پس انداز خانم خانه دار
بهترین راه پس انداز خانم خانه دار

چرا خانم های خانه دار باید به فکر پس انداز باشند؟ ایا با مبالغ کم هم امکان سرمایه گذاری و پس انداز برای خانم های خانه دار وجو دارد؟ این مطلب را عمیقا با تمرکز بخوانید چرا که همه موارد مورد نیاز را سایت داریک برای شما بصورت کامل بررسی کرده است.

مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید
مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزايش کلاهبرداري به روش اسکيمر در روزهاي پاياني سال به شهروندان هشدار داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است