به گزارش سایت خبری مدارا؛ همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فضای مجازی به یکی از داغ ترین محافل برای ابراز نظر کاربران جریانات مختلف فکری تبدیل شد و شمار زیادی از کاربران در حمایت از نامزد مورد نظر خود به تولید محتوا پرداختند. درمیان هشتگ های مختلفی که در میان طرفدار ۴ نامزد نهایی انتخابات مطرح شده، ۳ هشتگ #رأی_میدهم، #ما_منتظر_انتخاباتیم و #مردم_میدان از جمله هشتگ هایی بودند که مشارکت کنندگان برای اعلام حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد از آن بهره بردند و هشتگ #رأی_میدهم نیز در ساعات اولیه امروز به ترند توییتر تبدیل شد. لازم به ذکر است که این هشتگ با نام های مشابهی چون #رأی_میدهیم، #من_رای_میدهم نیز از سوی کاربران توییتر فارسی استفاده شده است و محتوای آن به دلایل حضور و استدلال کاربران برای مشارکت در انتخابات دلالت دارد.