کد خبر : 166094
انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - 11:36
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وزیر نیرو به سازمان بازرسی احضار شد

وزیر نیرو به سازمان بازرسی احضار شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام حسن درویشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در زمینه ترک فعل برخی مسئولان در ارتباط با قطعی‌های اخیر برق مسئولی احضار و پرونده‌ای در سازمان بازرسی تشکیل شده است، اظهار کرد: ما به محض اینکه موضوع قطع برق مطرح شد یک بازرسی فوق‌العاده با همکاری دادستان کل تعریف کردیم.

وی افزود: وزیر نیرو و معاونین او احضار شدند و یک سری مشکلات مانند اینکه برخی از نیروگاه‌ها در حال اورهال بوده است را مطرح کردند که البته گفتند این نیروگاه‌ها اکنون راه اندازی شده است و تا آخر خرداد ماه در مدار تولید قرار می‌گیرد.

عدم اجازه ترخیص به ماینرهای موجود در گمرکات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد بحث ماینرها و تولید رمز ارزها است که در این زمینه قرار شد گمرکات کنترل‌های لازم را داشته باشند و اجازه ترخیص ماینرها را ندهند.

درویشیان خاطرنشان کرد: البته قرار شد تا ماینرهایی که ترخیص شده‌اند را پیگیری و جمع آوری کنند و فعلاً فعالیتی تا آخر شهریور نداشته باشند.

وی گفت: همچنان رئیس جمهور هم دستور دادند تا مشکلات مالی که برخی نیروگاه‌های در حال احداث داشته‌اند، برطرف شوند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان گفت: بررسی‌ها و تحقیقات ما در این زمینه هنوز تمام نشده است، به محض تکمیل شدن گزارش‌ها نتایج را اعلام می‌کنیم.

اخبار مرتبط:
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است