کد خبر : 167088
انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - 21:20
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وزیر کشور: کمبود برق چالش جدی کشور است

وزیر کشور: کمبود برق چالش جدی کشور است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه پس از نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: این نخستین نشست با استانداران پس از  انتخابات بود که برای قدردانی از کار عظیم وزارت کشور، استانداران، بخشداران، فرمانداران در همدلی و همراهی با بقیه دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی در کنار شورای نگهبان و مجلس به عنوان هیات نظارت، برگزار شد و استانداران آخرین جمع بندی را مطرح کردندکه برای انتخابات بعد مدنظر قرار  بگیرد.

وزیر کشور اظهار کرد: یادآوری برخی موضوعاتی که مردم با آن مواجه هستند موضوع دیگر نشست امروز بود. مانند برق که به دلیل خشکسالی و خارج شدن نیروگاه های برقابی و افرایش مصرف با چالش جدی در زمینه کمبود برق روبه‌رو هستیم. قرار شد استانداران خودشان کمیته‌هایی تشکیل دهند و حداکثر زمان مناسب را درنظر بگیرند تا فشار کمتری بر مردم وارد شود.

وی ادامه داد: وزارت نیرو مسئول این امر است و با تمام توان تلاش خود را می‌کند، اما این مساله‌ای است که با همراهی مردم و مسئولان ذیربط باید جلو برود.

رحمانی فضلی درباره کالاهای اساسی تصریح کرد: در این دوره گذر، مسئولان استان ها اجازه ندهند در زمینه کالاهای اساسی سوءاستفاده شود. پیشنهاد شد استانداران جزییات را مستند کرده و به دولت بعد انتقال دهند. استانداران فعلی برای انتقال تجربیات، ارائه پیشتهادات و بسترهای سرمایه گذاری در استان به استانداران جدید آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: این وظایف را تا آخر دولت و با جدیت انجام می دهیم و امیدوارم دولت جدید بتواند با استفاده از تجربه همه مدیران فعلی به عنوان مشاوران مطالبات مردم و برنامه های دولت جدید را محقق کنند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است