کد خبر : 169354
انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - 14:12
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ضربه وزارت اطلاعات موساد

ضربه وزارت اطلاعات موساد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مدیرکل ضد جاسوسی این وزارتخانه اعلام کرد: با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرزها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری وترور بهره برداری کنند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به علم آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد.

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: این تسلیحات شامل کلت کمری، نارنجک، وینچستر، کلاش و فشنگ جنگی می‌شود که برخی از آن‌ها همچون وینچستر و نارنجک برای به آشوب کشیدن اعتراضات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری همیشگی آحاد مردم به ویژه هموطنان ساکن در استان‌های غربی کشور در مواجهه با دشمنان ایران اسلامی، از همه اقشار مردم خواست تا درباره پیشنهادهای مشکوک به ویژه در فضای مجازی و درخواست انجام برخی اقدامات در قبال دریافت مبالغ خارج از عرف، با هوشیاری و آگاهی بیشتر عمل کنند و مراتب را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در مناطقی از استان خبرداد.

روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است