کد خبر : 174116
انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - 14:43
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

میزان دارایی کریس رونالدو مشخص شد

میزان دارایی کریس رونالدو مشخص شد

به گزارش مدارا، کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت و توانست در ۲ بازی نخست خود ۳ گل به ثمر رساند تا نشان دهد هنوز هم در سن ۳۶ سالگی می تواند به یک ابرستاره بدل شود.

او در تابستان کنونی تصمیمش را گرفته بود و می خواست از تورین جدا شود و دلش می خواست به اولدترافورد بازگردد. در حالی که بسیاری فکر می کردند او راهی منچسترسیتی شود، رونالدو در یک انتقالی جذاب و البته با کاهش دستمزد نسبت به یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت.

با اینکه رونالدو تصمیم گرفت با کاهش دستمزد، بازگشتش به اولدترافورد هموارتر شود ولی او همچنان یکی از بیشترین حقوق های تاریخ فوتبال را دریافت می کند و بالاتر از دخیا گران‌ترین بازیکن شیاطین سرخ است.

به گفته نشریه معتبر «فوربز»، رونالدو سومین ورزشکار دنیاست که بیشترین دستمزد را دریافت می کند. او ۱۲۰ میلیون دلار از فوتبال که ۴۰ میلیون دلار از اتفاقات خارج از فوتبال بدست می آید، دریافت می کند.

کونور مک گرگور، مبارز UFC در رده اول قرار دارد و لئو مسی در پاریس در رده دوم قرار گرفته است.

دستمزد خالص رونالدو چقدر است؟

طبق گزارش رسانه های آماری در اروپا، حقوق رونالدو نزدیک به ۴۸۰ هزار پوند در هفته است و او از دخیا که پیشتر گران ترین بازیکن یونایتد بود، نزدیک به ۱۰۰ هزار پوند در هفته بیشتر دستمزد می گیرد.

دستمزد رونالدو در سال به ۲۳ میلیون یورو می رسد که طبق این آمار رونالدو نزدیک به ۷ میلیون یورو حقوقش را نسبت به یوونتوس کاهش داده است.

درآمد رونالدو ناشی از قرارداد با اسپانسرها

بزرگترین اسپانسر رونالدو، نایکی است که از زمان آخرین قراردادش با رئال مادرید بسته شده است. نایکی با رونالدو، پس از لبران جیمز، بسکتبالیست حرفه ای آمریکا این قرارداد را امضا کرده که او تا آخر عمر مدل لباس های این برند باشد. جیمز نزدیک به یک میلیارد دلار از نایکی پول گرفته که به نظر می رسد قرارداد رونالدو پایین تر از این قیمت است.

در سال ۲۰۱۶ ، نایکی به رونالدو نزدیک به ۴۷۴ میلیون دلار پول داد که احتمال می رود این قیمت افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دارایی رونالدو چقدر است؟

سایت گل دارایی خالص رونالدو را نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زد. این رسانه اعلام کرد که میزان دارایی‌های رونالدو از تمام منابع، کمی بیش از درآمدهای رقیب آرژانتینی‌اش لیونل مسی است.

اخبار مرتبط:
سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟
سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟

یک فعال سیاسی گفت: روحانیت همواره در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی پیشگام‌ بوده است.

مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند
مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند

رییس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ مسجد شهر اصفهان، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارایه می‌دهند.

اراکی، عضو مجلس خبرگان: بی‌حجاب ها فضای جامعه را آلوده می‌کنند
اراکی، عضو مجلس خبرگان: بی‌حجاب ها فضای جامعه را آلوده می‌کنند

محسن اراکی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه جلسه اول درس تفسیر خود در ماه رمضان گفت: بی حجابی علنی ظلم به جامعه است. جامعه می خواهد در فضای سالم نفس بکشد. چرا فضای جامعه را آلوده می کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است