کد خبر : 174157
انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - 15:34
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سیمان در بازار ۶۰ هزار تومان است نه ۲۵ هزار!

سیمان در بازار ۶۰ هزار تومان است نه ۲۵ هزار!

به گزارش مدارا، امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته است: قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته کاهش یافت، به گونه‌ای که قیمت سیمان پاکتی به زیر ۲۵ هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم حدود ۱۸ هزار تومان ارزان‌تر شد. اما آیا در بازار هم همین طور است؟

نگاهی به فروش‌های آنلاین قیمت سیمان نشان می‌دهد که یا سیمان در این سایت‌های فروش ناموجود است یا اینکه قیمت‌ها فراتر از آن چه است که وزیر صمت می‌گوید.

جدای از این که چند سایت فروش سیمان، سیمانی ندارند که در بازار بفروشند قیمت سیمان پاکتی تا ۶۰ هزار تومان هم در این سایت‌ها دیده می‌شود.

در شبکه‌های اجتماعی هم این اظهارات امروز وزیر صمت واکنش‌هایی داشت که از نگاه کاربران باور این نرخ اعلامی رضا فاطمی امین سخت است.

کاربری نوشته است: «سیمان سفید ۹۰ تومن خریدم پاکتی»

از این دست کامنت‌ها در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که خرید سیمان برای مردم فعلا با آن نرخی که وزیر صمت گفته چندان رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

فاطمی امین با بیان اینکه به صورت کلان برای تعدیل قیمت سیمان به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم، تصریح کرده است: استان‌ها باید بیشتر از این پای کار بیایند و کار به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.

اخبار مرتبط:
کاشت ۸۰ گونه گل فصل در باغ گل‌ها برای استقبال از نوروز
کاشت ۸۰ گونه گل فصل در باغ گل‌ها برای استقبال از نوروز

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به آماده‌سازی این مجموعه برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: آماده‌سازی این مجموعه با اقداماتی از جمله ساخت المان‌های نوروزی و آب‌نما مقابل باغ ژاپنی و کاشت ۸۰ گونه گل فصل انجام شده است.

اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده
اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده

کلان‌شهر اصفهان در ۱۲ ماه امسال ۱۷ روز هوای پاک و ۱۳۰ روز هوای آلوده داشت.

ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از مشخص شدن ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است