کد خبر : 44056
انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - 19:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

لی لی گلستان برای سال ۹۸ چه آرزویی دارد؟

لی لی گلستان برای سال ۹۸ چه آرزویی دارد؟

لی‌لی گلستان مهمترین رویداد حوزه هنرهای تجسمی را در سالی که گذشت، حضور گالری‌ها در جشنواره تجسمی فجر می‌داند و آرزو می‌کند که در سال جدید مردم بیشتر از گالری‌ها دیدن کنند.


به گزارش سایت خبری مدآرا:مدیر گالری «گلستان» درباره مهمترین اتفاقی که سال ۹۷ در در حوزه گالری‌ها افتاد، می‌گوید: حضور گالری‌ها برای اولین بار در جشنواره تجسمی فجر مهمترین رویداد سال ۹۷ بود. گالری‌ها پیش از این هیچ‌وقت در جشنواره تجسمی شرکت نکرده بودند و امسال برای اولین بار حضور پیدا کردند که نتایج بسیار خوبی هم داشت.

او حضور پیشکسوتان و توجه به اقتصاد هنر را از مهمترین پیامدهای حضور گالری‌ها در جشنواره تجسمی عنوان می‌کند و می‌گوید: گالری‌ها در جشنواره امسال فروش خوبی داشتند و مردم هم به‌خوبی از این بخش دیدن کردند. همچنین شرکت گالری‌های شهرستان‌ها اتفاق بسیاری خوب دیگری در این بخش بود که نتایج مثبتی داشت. ما گالری‌داران که پیش از این رابطه چندان نزدیکی با هم نداشتیم، امسال تقریباً دو هفته در کنار هم زندگی کردیم.

این گالری‌دار ادامه می‌دهد: همچنین حضور گالری‌ها در جشنواره با راه‌اندازی انجمن صنفی نگارخانه‌داران بعد از ۲۱ سال تلاش، مصادف شد. من و دوستانم ۲۱ سال تلاش کردیم این اتفاق بیفتد که مدام جلوی راه ما سد ایجاد می‌کردند؛ اما امسال این اتفاق افتاد و با حضور گالری‌ها در جشنواره تجسمی فجر نیز مصادف شد. من هر دوی این اتفاقات را در حوزه هنرهای تجسمی به فال نیک گرفتم.

گلستان درباره آرزوی خود برای سال ۹۸ در حوزه هنرهای تجسمی، می‌گوید: گالری‌ها نیاز به دیده شدن دارند. مردم الان یاد گرفته‌اند که از گالری‌ها دیدن و خرید کنند، ولی فکر می‌کنم نیاز داریم بیشتر دیده بشویم و امیدوارم با پیگیری‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های خوب و ادامه حضور گالری‌ها در جشنواره فجر مردم به دیدن نمایشگاه‌های هنری بیشتر علاقه‌مند بشوند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است