کد خبر : 44138
انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - 01:15
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شرط زیدان برای رئالی ها: مارسلو باید در برنابئو بماند

شرط زیدان برای رئالی ها: مارسلو باید در برنابئو بماند

براساس گزارش روزنامه آبولا برزیل، «زین الدین زیدان» سرمربی رئال مادرید از «فلورنتینو پرز» رئیس این باشگاه خواسته است تا مانع جدایی «مارسلو» شود.


به گزارش سایت خبری مدآرا:این روزنامه برزیلی روز سه شنبه نوشت: بازگشت زیدان به سانتیاگو برنابئو بی شک تاثیرات زیادی را بر روی آینده تعدادی از کهکشانی ها خواهد گذاشت و ستاره برزیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ کسی که براساس گزارش این روزنامه، زیزو برای حفظ وی در برنابئو به شدت ابراز تمایل کرده است.
این در حالی است که بدنبال از دست رفتن جایگاه مارسلو در رئال و واگذاری آن به «سرخیو رگیلون» جوان تحت هدایت «سانتیاگو سولاری» برکنار شده، گمانه زنی ها به شدت حاکی از کوچ قریب الوقوع دفاع چپ تیم ملی برزیل به تورین و پیوستن به یوونتوس بود به طوریکه برخی از رسانه ها حتی از نهایی شدن مذاکرات اولیه وی با بانوی پیر اخباری را منتشر کردند.
با این حال، این روزنامه برزیلی مدعی است که زیدان همچنان به مارسلو امیدوار بوده و از ریاست باشگاه خواسته تا از جدایی دفاع چپ ۳۰ ساله سفیدپوشان در پایان فصل ممانعت به عمل آورد.
در واقع، آبولا در گزارش خود از اشتیاق زیدان برای بازگردان مارسلو به بهترین فرم خود پرده برداشته و مدعی شده است که مرد فرانسوی قصد دارد تا در هفته جاری جلسه ای را با وی برگزار کند؛ جلسه ای که بی شک نقشی کلیدی در تعیین تکلیف ماندگاری یا پایان حضور ۱۲ ساله مارسلو در برنابئو ایفا خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: تکمیل و تجهیز متروی بهارستان بر اساس نرخ دلار ۱۴۰۲ نیازمند بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است
بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان گفت: بزرگترین دستاورد اجلاس ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است که علیه اصفهان شکل گرفته است.

انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از نیاز به همه گروه‌های خونی در استان اصفهان به ویژه گروه خونی O منفی و A منفی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است