کد خبر : 44575
انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - 04:29
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سایت نزدیک به سعید جلیلی: آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت که آیت الله مصباح از مردان اسلام است

سایت نزدیک به سعید جلیلی: آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت که آیت الله مصباح از مردان اسلام است

بسیاری از کسانی که در این دیدار حضور داشتند زمانی که به چهره عارف بزرگ علامه مصباح یزدی حفظه الله و آیت الله شیخ عیسی قاسم در کنار هم نگاه می کردند اشک می ریختند.


به گزارش سایت خبری مدآرا سایت رجا نیوز نزدیک به سعید جلیلی از قول حجت الاسلام شیخ عبدالله دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی ها در ایران و از روحانیون نزدیک به آیت الله شیخ عیسی قاسم نوشته است که: آیت الله شیخ عیسی قاسم همواره از حمایت های همه جانبه مراجع عظام در قم و نجف و مشهد ودیگر بلاد اسلامی برخوردار بوده وهستند. ایشان در سفر خود به عراق با آیت الله العظمی سید علی سیستانی ودیگر مراجع نجف همچون آیت الله العظمی سید محمد سعید الحکیم ، آیت الله العظمی فیاض کابلی و آیت الله العظمی بشیر نجفی دیدار کردند. این دیدار ها بسیار موثر بوده است. اخبار این دیدارها تاثیرمثبت زیادی بر قلوب محبین شیخ عیسی قاسم در بحرین و دیگر کشور های اسلامی گذاشت. همچنین ایشان وقتی به مشهد آمدند با امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی و تولیت آستان قدس رضوی آیت الله سید ابراهیم رییسی ملاقات کردند.

در ادامه ایشان به قم سفر کردند و با مراجع عظام وعلما همچون آیت الله العظمی مکارم شیرازی، علامه مصباح یزدی، آیت العظمی شبیری زنجانی،آیت الله العظمی  سبحانی ، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی وشخصیت های بارز حوزه علمیه قم دیدار و گفتتگو کردند. همچنین اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استقبال ویژه وگرمی از معظم له داشتند که بدینوسیله از ایشان تشکر میکنم. آیت الله عیسی قاسم در دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند “که یکی از نعمت های الهی که خداوند به ما عطا فرمود وجود حضرت امام خمینی و جانشین صالح ایشان حضرت امام خامنه ای است. امام خامنه ای از نعمت های الهی هستند. اگر امت دنباله رو ایشان باشند به مسیر سعادت و رستگاری می رسند.”

دیدار شیخ عیسی قاسم و علامه مصباح یزدی بسیار خاطره انگیز وبرادرانه و عاطفی و ایمانی بود. بسیاری از کسانی که در این دیدار حضور داشتند زمانی که به چهره عارف بزرگ علامه مصباح یزدی حفظه الله و آیت الله شیخ عیسی قاسم در کنار هم نگاه می کردند اشک می ریختند. زمانی که علامه مصباح یزدی در کنار شیخ عیسی قاسم نشستند این آیه مبارک قرآن کریم را تلاوت نمودند: “اخوانا علی سرر متقابلین”. هرکسی که در این جلسه بود به یاد حدیث شریف حضرت عیسی علیه السلام افتادند که حواریون از ایشان پرسیده بودند ای پیامبر خدا ما با چه کسی مجالست داشته باشیم؟ حضرت عیسی عیه السلام پاسخ دادند با کسی مجالست کنید که دیدن او شما را به یاد خدا بیاندازد، سخنان او بر علم شما بیافزاید و عمل او شما را به به آخرت ترغیب نماید. این دیدار مبارک میان این دو عالم ربانی و بزرگوار مصداق بارز این حدیث شریف بود.

پس از این دیدار آیت الله شیخ عیسی قاسم در دیدار دیگری این جمله را در مورد علامه مصباح فرمودند که : “دین، دارای مردانی است همانگونه که جبهه کفر دارای مردانی است، دین اسلام دارای مردان و ستون های بزرگی است که از جمله مردان اسلام آیت الله مصباح یزدی است”.

اخبار مرتبط:
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد

سود مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد، به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

نماینده مجلس: افزایش جرائم رانندگی حتماً باید در مجلس تصویب شود
نماینده مجلس: افزایش جرائم رانندگی حتماً باید در مجلس تصویب شود

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: قطعا افزایش جرائم راهنمایی و رانندگی باید بیاید در مجلس تصویب شود.

عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: حمله اسرائیل به کنسولگری ما در دمشق ارزش نظامی نَداشت / اینکه نقطه قوت نَشد
عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: حمله اسرائیل به کنسولگری ما در دمشق ارزش نظامی نَداشت / اینکه نقطه قوت نَشد

ابراهیم عزیزی گفت: اینکه هواپیمایی از فاصله دور موشک‌هایی را به ساختمان بی‌دفاع شلیک کند، فاقد ارزش نظامی است. اما اقدام ما دارای ارزش و قابلیت‌های منحصر به فرد نظامی است چراکه هزار و 700 کیلومتر را پیمایش کرده و پایگاه‌های هواپیما اسرائیلی F35 را مورد هدف قرار داده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است